تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 15:36
8 بازدید
کد خبر : 321341

کار سخت مازنی‌ها در حفظ الماس برزیلی/ اگر نساجی این گلر عالی را نداشت…

کار سخت مازنی‌ها در حفظ الماس برزیلی/ اگر نساجی این گلر عالی را نداشت…

به گزارش آفتاب نو، ما قبلاً بارها در مورد سنگربان نساجی نوشته‌ایم اما او هر هفته آنقدر عالی کار می‌کند که ما را وادار می‌کند دوباره به او بپردازیم. دروازه‌بان در فوتبال پستی بسیار حساس است. اگر ۹۰ دقیقه در حد یک فوق ستاره باشد و فقط یک اشتباه کند، به واسطه دریافت همان گل

به گزارش آفتاب نو، ما قبلاً بارها در مورد سنگربان نساجی نوشته‌ایم اما او هر هفته آنقدر عالی کار می‌کند که ما را وادار می‌کند دوباره به او بپردازیم. دروازه‌بان در فوتبال پستی بسیار حساس است. اگر ۹۰ دقیقه در حد یک فوق ستاره باشد و فقط یک اشتباه کند، به واسطه دریافت همان گل و شکست تیمش مقصر شناخته می‌شود. به همین دلیل تمام تیم‌ها در ابتدای فصل بخش بزرگی از بودجه خود را صرف خرید دروازه‌بان مطمئن می‌کنند.

فصل قبل نساجی در خطر سقوط بود که با خرید یک گلر برزیلی -که کسی از او در فوتبال ایران شناخت نداشت- دست به ریسک بزرگی زد. نساجی قبلاً گولسیانی را هم خریده بود تا نشان دهد استعدادی در شناخت بازیکنان خوب خارجی دارد. این بازیکن اصلی‌ترین دلیل ماندن نساجی در لیگ برتر بود. البته فوتبال بازی تیمی است و همه زحمت کشیدند، ساکت الهامی هم نقشه‌ها و برنامه‌های زیادی داشت اما این «لوان پولی» بود که در آخرین سنگر نساجی را از شکست نجات می‌داد.

و حالا به نمایش او مقابل استقلال نگاه کنید؛ در همان نیم ساعت اول میلاد زکی‌پور دوبار فرصت مسلم گلزنی داشت که با درخشش پولی دروازه نساجی باز نشد. طبق روش بازی نکونام در نیمه اول، دوفولبک مدام در محوطه جریمه حریف بودند. در هر دو صحنه توپ روی پای راست زکی‌پور آمد و در هر دو صحنه واکنش پولی عالی بود. نام این دروازه‌بان را به یاد داشته باشید، نساجی کار بسیار سختی برای حفظ او در فصل بعد خواهد داشت!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn