تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 16:12
10 بازدید
کد خبر : 321378

مرگ دردناک کارگر پیمانکاری پژوهشگاه نفت تهران

مرگ دردناک کارگر پیمانکاری پژوهشگاه نفت تهران

بازدید:۷۰ صد آنلاین | امتناع از اعزام سریع آمبولانس برای امدادرسانی به کارگر پیمانکاری پژوهشگاه نفت تهران باعث مرگ او شد.  به گزارش صد آنلاین، محسن جاوید در پی درد شدید در قفسه سینه نیاز به امداد رسانی داشت که متاسفانه به خاطر عدم در دسترسی به خدمات درمانی در محیط‌ کاریش جان باخت. بر اساس

مرگ دردناک کارگر پیمانکاری پژوهشگاه نفت تهران

بازدید:۷۰

صد آنلاین | امتناع از اعزام سریع آمبولانس برای امدادرسانی به کارگر پیمانکاری پژوهشگاه نفت تهران باعث مرگ او شد.

 به گزارش صد آنلاین، محسن جاوید در پی درد شدید در قفسه سینه نیاز به امداد رسانی داشت که متاسفانه به خاطر عدم در دسترسی به خدمات درمانی در محیط‌ کاریش جان باخت.

بر اساس آنچه کارگران پیمانکاری پژوهشگاه نفت تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، یک کارگر پیمانکاری به نام محسن جاوید ساعت ۱۱:۳۰دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۸ شهریور با علائم درد در قفسه سینه به درمانگاه این پژوهشگاه اعزام شده است.

گفته می شود، مسئولان درمانگاه از اعزام سریع این کارگر پیمانکاری به وسیله آمبولانس‌های موجود در محل کار با این استدلال که آمبولانس مختص استفاده کارکنان رسمی است، خودداری کرده‌اند و پس از تماس با اورژانس ، آمبولانس در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه این کارگر را به بیمارستان فیاض‌بخش تهران که نزدیک ترین بیمارستان دولتی بوده رسانده است ولی تاخیر پیش آمده باعث بی اثر بودن احیاء او بوده است.

پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در پی درگذشت یکی از کارکنان

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت درگذشت محسن جاوید، از کارکنان این مجموعه را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، پیام تسلیت عظیم کلانتری‌اصل به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ناگهانی جناب آقای محسن جاوید همکار عزیزمان در واحد خدمات پشتیبانی پژوهشگاه صنعت را به خانواده گرامی ایشان و همه همکاران تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل آرزومندم.

حادثه چگونه رخ داد؟

خبرنگار رکنا در پیگیری‌های خود، همچنان نتوانسته دلیل قطعی فوت کارگر و جزئیات دقیق درمان و رسیدگی‌های انجام شده در درمانگاه پژوهشگاه را به دست آورد. عدم شفافیت در این خصوص جای سوالات بسیاری را باز گذاشته است.

از سوی دیگر، انتقال کارگر با آمبولانس‌های درمانگاه پژوهشگاه نیز تایید نشده و توضیحی در این باره ارائه نشده است. این در حالی است که چندی پیش در جریان یک بازی فوتبال در ورزشگاه شهر قدس نیز آمبولانس‌های مستقر در ورزشگاه از انتقال مصدومین که کارگران شرکت برق بودند خودداری کردند.

این موارد نشان از بی‌توجهی به جان انسان‌ها دارد و این بی‌تفاوتی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای شهروندان داشته باشد و به اعتبار تلاش‌های ماموران اورژانس لطمه بزند. بنابراین، رسیدگی به این موضوع و پاسخگویی سازمان اورژانس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به نظر می‌رسد پروتکل‌های قانونی آمبولانس‌های اورژانس دارای نواقصی هستند که نیازمند بررسی دقیق‌تر هستند. نجات جان انسان‌ها باید اولویت اصلی پرسنل اورژانس باشد و این موضوع باید همواره مورد تاکید قرار گیرد.

 

خودروی ۱.۵ میلیاردی ایران در افغانستان ۵۰۰ میلیون قیمت دارد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn