تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:04
38 بازدید
کد خبر : 321588

استقلال: از کسی اجازه نمی‌گیریم

استقلال: از کسی اجازه نمی‌گیریم

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نساجی مازندران به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد. پس از پایان این مسابقه باشگاه استقلال اعتراض تندی به عملکرد تیم داوری داشتند. باشگاه نساجی نیز در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای بیان کرد: «حتی خردسال‌ترین هوادار فوتبال

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نساجی مازندران به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد. پس از پایان این مسابقه باشگاه استقلال اعتراض تندی به عملکرد تیم داوری داشتند.

باشگاه نساجی نیز در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای بیان کرد: «حتی خردسال‌ترین هوادار فوتبال اگر صحنه پنالتی اعلام‌شده به کمک VAR برای استقلال را مشاهده کند، متوجه این تصمیم عجیب خواهد شد. کما اینکه کارشناسان داوری نیز از شب گذشته تاکنون این تصمیم داور را اشتباه خواندند.»

اکنون رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: «با توجه به اشتباهات کوبل داوری در جریان دیدار استقلال و نساجی که منجر به نادیده گرفتن دو ضربه پنالتی به سود استقلال و اخراج ناعادلانه روزبه چشمی گردید،  باشگاه استقلال با استفاده حق قانونی خود مراتب اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد اما در اوج ناباوری مدیران باشگاه نساجی به اقدام باشگاه استقلال جهت دفاع از حقوق خود معترض شده و بیانیه‌ای را صادر کردند.»

در این بیانیه بیان شد: «باشگاه استقلال با استناد به قوانین، خود را موظف به دفاع از حقوق تضییع شده تیم فوتبال بزرگسالان خود می‌داند و برای این امر، از کسی اجازه نمی‌گیرد. در پایان به هواداران باشگاه بزرگ استقلال اعلام می‌نماییم که این باشگاه ضمن احترام به کلیه باشگاه‌ها و با رعایت کامل قوانین مصوب، همچنان موضوع اعتراض خود را از مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn