تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:28
14 بازدید
کد خبر : 321607

مورایس: همیشه آرزو می کردم ما و ذوب آهن برنده دربی باشیم!

مورایس: همیشه آرزو می کردم ما و ذوب آهن برنده دربی باشیم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: یک بازی جذاب پیش رو داریم، دربی اصفهان زیباست و هر دو تیم در این مسابقه سعی می‌کنند، تیم خوبی داشته باشند. همیشه دربی اصفهان جذاب و بااحساسات بوده است

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: یک بازی جذاب پیش رو داریم، دربی اصفهان زیباست و هر دو تیم در این مسابقه سعی می‌کنند، تیم خوبی داشته باشند. همیشه دربی اصفهان جذاب و بااحساسات بوده است و به نظر من بازی فردا دربی جذابی خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود: باید از باشگاه ذوب‌آهن بابت امکانات و ورزشگاه فولادشهر که در اختیار ما گذاشتند، تشکر کنم. همیشه آرزو می‌کردم در دربی هر دو تیم برنده این بازی باشند. هواداران و کارکنان ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم، من به سبب نزدیکی بازی‌های ذوب‌آهن، سعی می‌کنم بازی‌های داخل فولادشهر را ببینم و همیشه استقبال گرمی از کارکنان باشگاه ذوب‌آهن دیده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت خط حمله این تیم و موقعیت‌سازی قابل توجه مهاجمان در مقایسه با گل‌های به ثمر رسیده، خاطر نشان کرد: همیشه کار می‌کنیم تا بازیکنان تأثیرگذار باشند، برخی مواقع دو شوت و دو گل زدیم. به هر حال، فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌بینی است و در هر بازی متفاوت. امیدوارم در بازی بعدی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

مورایس در پایان تأکید کرد:‌ آرزو می‌کنم بازی خوبی برای هر دو تیم باشد، بازی دوباره در فولادشهر برای من یادآور آخرین بازی و اتفاقی است که در آن رخ داد. بنابراین یک بار دیگر بابت هوادار فوت شده ملوان تسلیت می‌گویم. فوتبال برای شادابی و لذت کنار یکدیگر است و بازی باید لذت‌بخش باشد. باید احساسات‌مان را کنترل کنیم، خوشحال باشیم و لذت ببریم و در حالی که زنده هستیم، جشن بگیریم. متأسفم در مسابقه‌ای حضور داشتم که یک هوادار جان خود را از دست داد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn