تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:34
483 بازدید
کد خبر : 321610

فوری؛ مصاحبه توفانی جواد نکونام علیه مدیرعامل استقلال و دستیارش

فوری؛ مصاحبه توفانی جواد نکونام علیه مدیرعامل استقلال و دستیارش

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در پی افشاگری داود حقدوست، دستیار فرشید سمیعی علیه جواد نکونام، حالا برخی نزدیکان سرمربی استقلال خبرنگاران را دعوت کرده اند تا نکونام پاسخ ادعاهای دستیار مدیرعامل استقلال را بدهد. به گفته خبرنگاران میدانی که مقابل درهای ورودی مجموعه ورزشی آزادی منتظر جواد نکونام هستند، سرمربی استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در پی افشاگری داود حقدوست، دستیار فرشید سمیعی علیه جواد نکونام، حالا برخی نزدیکان سرمربی استقلال خبرنگاران را دعوت کرده اند تا نکونام پاسخ ادعاهای دستیار مدیرعامل استقلال را بدهد.

به گفته خبرنگاران میدانی که مقابل درهای ورودی مجموعه ورزشی آزادی منتظر جواد نکونام هستند، سرمربی استقلال تا دقایقی دیگر علیه مدیرعامل این باشگاه و دستیارش مصاحبه می کند و به حرف های امروز داود حقدوست واکنش نشان می دهد.

در آستانه دربی سرخابی، داود حقدوست امروز در اقدامی عجیب، کنفرانس خبری ترتیب داد و جواد نکونام را به رگبار انتقاد بست. باتوجه به روحیات نکونام، طبیعی بود این اقدام دستیار مدیرعامل استقلال از سوی سرمربی استقلال بی پاسخ نماند.

جواد نکونام تمرین امروز استقلال را به زمین شماره دو آزادی برده بود تا تیمش را از حواشی دور نگه دارد اما مصاحبه حقدوست باعث شد حالا دنبال پاسخگویی باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn