تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:43
11 بازدید
کد خبر : 321617

فوتبال خیبر هجومی است/ تماشگران لرستانی نجیب هستند

فوتبال خیبر هجومی است/ تماشگران لرستانی نجیب هستند

جامعه ورزشی آفتاب نو: /لرستان سرمربی خیبر می‌گوید: فوتبال تیمش هجومی است و برابر تیم‌های لیگ برتر برای کسب بهترین نتیجه پا پس نمی‌گذاریم. رضا مهاجری در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر گفت: فردا مقابل تیم خوب ریشه‌دار و با اصالت تراکتور بازی داریم. وی با بیان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/لرستان سرمربی خیبر می‌گوید: فوتبال تیمش هجومی است و برابر تیم‌های لیگ برتر برای کسب بهترین نتیجه پا پس نمی‌گذاریم.

رضا مهاجری در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر گفت: فردا مقابل تیم خوب ریشه‌دار و با اصالت تراکتور بازی داریم.

وی با بیان اینکه در هر دیدار با تمام توان و وجودمان بازی خواهیم کرد، اظهار کرد: نتایج خوبی در این چند هفته گرفته‌ایم و تلاشمان این است که این مسیر را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در این چهار هفته نشان داده‌ایم که شاید خیبر در یک جاهایی نتیجه را واگذار کند ولی به لحاظ فوتبالی پا پس نمی‌گذارد. فوتبال ما فوتبال رو به جلو هجومی و کم اشتباه است.

سرمربی خیبر اضافه کرد: باید تعادلی بین دفاع و حمله تیممان به وجود بیاید تا غافلگیر نشویم و نمونه آن در هفته گذشته بود که روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم هرچند می‌توانستیم ۳ امتیاز آن بازی را بگیریم.

مهاجری با بیان اینکه باید بتوانیم فوتبال زیبایی را از خود به نمایش بگذاریم و خوشبختانه تاکنون در این مسیر موفق بوده‌ایم در خصوص محرومیت تماشاگران لرستانی در بازی با تراکتورسازی گفت: خیلی راحت خیلی از چیزها نادیده گرفته می‌شود روزی که به خیبر آمدم شاید از هر ۱۰ نفر دو نفر در مورد خیبر بحث می‌کرد ولی الان به جرات می‌توان گفت از هر ۱۰ نفر ۸ نفر ذهنشان درگیر خیبر است.

سرمربی خیبر صحبت‌هایش را ادامه داد و افزود: مالکیت و مدیریت باشگاه کارهای فرهنگی را انجام می‌دهد ولی نکته مهم این است که هدف ما از برگزاری مسابقات لیگ این نیست که یک تیم قهرمان شود بلکه باید در کنار آن به اهدافی نیز دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته انضباطی باید به جوانب این حکم نیز توجه داشته باشد، اضافه کرد: خیبر از ظرفیت ۱۰ تا ۱۲ هزار نفری تماشاگر بهره می‌برد و سوال اینجاست که آیا این تعداد همگی بطری به سمت زمین بازی پرتاب کرده‌اند؟ 

مهاجری یادآور شد: چند نفر تماشاگری را که تخلف کردند به کمک دوربین‌های موجود در ورزشگاه شناسایی کرده و در بازی‌های بعدی محروم کنید.

وی اضافه کرد: ما نباید تعداد زیادی از هواداران و علاقمندان به این تیم و تیم‌های دیگر را به واسطه تعداد اندکی از هواداران از دیدن فوتبال محروم کنیم.

او ادامه داد: ما میزبان سپاهان و ذوب آهن دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران بودیم سوای بحث نتیجه استقبال خوبی از این دو تیم شد و مشکلی نیز به وجود نیامد. به جرات می‌توان بگویم تماشاگران لرستانی از نجیب‌ترین تماشاگران ایران محسوب می‌شوند.

ادامه دارد…

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn