تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:46
7 بازدید
کد خبر : 321620

دولت جنایتکار آمریکا مسؤول جنایت‌ها علیه لبنان است

دولت جنایتکار آمریکا مسؤول جنایت‌ها علیه لبنان است

به گزارش جام جم آنلاین، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به ملت لبنان و برادرانمان در حزب‌ الله شهادت ابراهیم عقیل، فرمانده عملیات ویژه حزب‌الله و تعداد دیگری از شهدا را که در تجاوز صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گوییم. در بیانیه این گروه‌ها آمده است: ما دولت

به گزارش جام جم آنلاین، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به ملت لبنان و برادرانمان در حزب‌ الله شهادت ابراهیم عقیل، فرمانده عملیات ویژه حزب‌الله و تعداد دیگری از شهدا را که در تجاوز صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گوییم.

در بیانیه این گروه‌ها آمده است: ما دولت جنایتکار آمریکا و در راس آن جو بایدن تروریست را مسؤول مستقیم و کامل جنایت‌های مداوم علیه ملت لبنان و حزب‌الله می‌دانیم. جنایت‌های دشمن در لبنان و فلسطین مقابله جدی و بسیج عمومی تمام آزادگان امت و محور مقاومت را می‌طلبد تا رژیم صهیونیستی و حامیان آن بهای سنگین جنایت‌هایشان را بپردازند.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه این گروه‌ها تاکید شده است: جنایت‌های رژیم صهیونیستی و عملیات بزدلانه ترور و هدف قرار دادن مناطق مسکونی در لبنان و انفجار دستگاه‌های ارتباطی هرگز مقاومت را تضعیف و اراده آن را سست نخواهد کرد.

در حمله عصر جمعه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت ۳۱ تن از جمله ۲ فرمانده حزب الله لبنان به شهادت رسیده و ده‌ها تن زخمی شدند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn