تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:54
13 بازدید
کد خبر : 321626

امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم

امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم

مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه در سخنانی گفت که هنوز به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیده‌ایم و امیدواریم که به این مرحله نرسیم. مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه در سخنانی گفت که هنوز به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیده‌ایم و امیدواریم که به این مرحله نرسیم.   به

مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه در سخنانی گفت که هنوز به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیده‌ایم و امیدواریم که به این مرحله نرسیم.

مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه در سخنانی گفت که هنوز به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیده‌ایم و امیدواریم که به این مرحله نرسیم.
 

 به گزارش فارس؛ «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه در سخنانی گفت که واشنگتن متمایل به ایجاد آرامش در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و راه حل مداومی است که اجازه بازگشت ساکنان به این مناطق را می‌دهد.
 

وی در ادامه سخنانش گفت: «با مقامات اسرائیل درباره چگونگی ایجاد راهی برای حصول آرامش با حزب‌الله و بازگشت ساکنان به منازلشان را بررسی کردیم و حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش بین حزب‌الله و اسرائیل به کار خواهیم بست».

 
مشاور امنیت ملی آمریکا اضافه کرد: «هنوز به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیده‌ایم و امیدوارم به این مرحله نرسیم».
 

سالیوان افزود: «هز رمان احساس کنیم که آمادگی برای برداشته شدن گام دیگری درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه وجود دارد، این کار را انجام خواهیم داد».

 

وی ادامه داد: «هنوز در شرایطی قرار نداریم که اجازه دهد پیشنهادی را مطرح کنیم که حماس و اسرائیل هر دو آن را قبول کنند».
 

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: «ممکن است که اوضاع طی روزهای آینده تغییر کرده و بتوانیم پیشنهادی را مطرح کنیم که حماس و اسرائیل آن را بپذیرند».

 
سالیوان هشدار داد: «خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی بوده و زمان‌هایی هست که تشدید تنش شدیدتر از سایر زمان‌هاست».

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn