تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 20:57
6 بازدید
کد خبر : 321629

پیام تسلیت ولایتی به سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت ولایتی به سیدحسن نصرالله

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت ابراهیم عقیل از رهبران ارشد حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت. به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل به این شرح است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انا لله

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت ابراهیم عقیل از رهبران ارشد حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله

سلام علیکم

شهادت مجاهد عزیز شهید “ابراهیم عقیل” از رهبران و  فرماندهان بزرگ مقاومت را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام مجاهده کرد و بی‌تردید خون پاک این شهدای بزرگ، مقاومت و همبستگی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و اذناب آن‌ها در منطقه را بیشتر  و قوی‌تر خواهد کرد و مقاومت قطعا پیروز خواهد شد.
البته شهادت و فقدان این مجاهدان و فرماندهان شجاع، سنگین خواهد بود اما خون آن‌ها، عزم نیروهای محور مقاومت، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هرچه بیش‌تر در برابر بدخواهان و توطئه‌گران و به‌ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

این‌جانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به جناب‌عالی، هم‌سنگران و هم‌رزمان، خانواده محترم شهید و مردم بزرگ لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn