تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 21:18
15 بازدید
کد خبر : 321646

گل محمدی: فولاد از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود

گل محمدی: فولاد از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فولاد گفت: تیم از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود که بازیکنان با توجه به عملکرد خوبی که در سه بازی اخیر داشتند اما نتوانستند سه امتیاز را کسب کنند. این سه امتیاز کمک می‌کند تا در ادامه با ذهنیت باز کار را ادامه دهیم. به گزارش آفتاب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

گل محمدی: فولاد از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود

سرمربی تیم فولاد گفت: تیم از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود که بازیکنان با توجه به عملکرد خوبی که در سه بازی اخیر داشتند اما نتوانستند سه امتیاز را کسب کنند. این سه امتیاز کمک می‌کند تا در ادامه با ذهنیت باز کار را ادامه دهیم.

به گزارش آفتاب نو،یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی برابر هوادار در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: سه امتیاز مهمی بود، گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. به هواداران تبریک می‌گویم. نیمه اول نیمه بهتری بود چون توانستیم به گل برسیم. نیمه دوم تیم حریف فشار آورد تا گل را جبران کند و ما حملات را کنترل کردیم البته توانستیم حمله هم داشته باشیم. تیم از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود که بازیکنان با توجه به عملکرد خوبی که در سه بازی اخیر داشتند اما نتوانستند سه امتیاز را کسب کنند. این سه امتیاز کمک می‌کند تا در ادامه با ذهنیت باز کار را ادامه دهیم.

ادامه دارد..

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn