تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 21:20
62 بازدید
کد خبر : 321647

جواد نکونام جواب اظهارات مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال را داد

جواد نکونام جواب اظهارات مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال را داد

در پی ادعاهای داوود حقدوست، دستیار فرشید سمیعی علیه جواد نکونام، سرمربی استقلال پاسخ ادعاهای دستیار مدیرعامل استقلال را داد و بیان کرد: «خدا را شکر تمام‌حرف‌هایی‌که من دو هفته قبل زده بودم یکی یکی درست از آب درآمد. اینکه این عزیزان نمی‌دانند اینجا استقلال است و استقلال باید نتیجه بگیرد. تمام برنامه‌ریزی  که کرده بودند و

در پی ادعاهای داوود حقدوست، دستیار فرشید سمیعی علیه جواد نکونام، سرمربی استقلال پاسخ ادعاهای دستیار مدیرعامل استقلال را داد و بیان کرد: «خدا را شکر تمام‌حرف‌هایی‌که من دو هفته قبل زده بودم یکی یکی درست از آب درآمد. اینکه این عزیزان نمی‌دانند اینجا استقلال است و استقلال باید نتیجه بگیرد. تمام برنامه‌ریزی  که کرده بودند و آینده‌ای که دیده بودند این بود که استقلال بازی با الغرافه با ببازد ، نساجی را ببازد  و دربی و بازی با السد را هم‌ببازد و اینجا خود مردم بیایند اعتراض کنند که نکونام برود!»

نکونام افزود: «چرا بعد از مذاکره مدیریت با مربی خارجی استعفا ندا‌دم؟ ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم و یک سری قوانین اینجا فرق می‌کند نسبت به بقیه  نقاط! من بازی با الهلال استعفا داده بودم به خاطر اینکه اتفاقاتی افتاده بود از قبل برای من به وجود آوردند و بی احترامی کردند و من این کار را کردم و‌ استعفا دادم. بلافاصله بعد از بازی با الفیصلی  استعفا دادم و همه دیدند بهترین عملکرد و‌نتایج فولاد رقم خورد.»

سرمربی استقلال بیان کرد: «الان اگر این‌کار را می‌کردم  می‌گفتند نکونام جا زد. اگر این کار را نکنم‌ این صحبت‌هایی که می‌بینید مطرح می‌شود  و می‌گویند چرا استعفا نمی‌دهی! اینجا مقداری دوگانگی داریم با این حال من همیشه کار خودم را انجام‌می‌دهم. هر‌جا ببینم‌جار انجام نمی‌شود و خدشه به من وارد می‌شود و سنگ اندازی می‌کنند سعی می‌کنم  خویشتنداری کنم. مخصوصا امسال‌که سعی کردم کمتر حرف بزنم و شرایطی فراهم‌ کنم برای آرامش استقلال!»

این خبر به‌روزرسانی می‌شود..

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn