تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 4:34
8 بازدید
کد خبر : 321962

در بازی مقابل استقلال کیفیت زمین چمن تا آخر مسابقه خوب باقی ماند

در بازی مقابل استقلال کیفیت زمین چمن تا آخر مسابقه خوب باقی ماند

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : وقتی بازی استقلال و نساجی شروع شد، باران سیل آسایی می‌بارید. به طوری که تصاویر ارسالی تلویزیون هم مدام قطع و وصل می‌شد. در چنین شرایط آب و هوایی طبق عادت، منتظر دریاچه‌هایی بودیم که روی زمین چمن شکل می‌گیرد! ورزشگاه وطنی قائمشهر سال‌ها برای برگزاری لیگ برتر مشکل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

وقتی بازی استقلال و نساجی شروع شد، باران سیل آسایی می‌بارید. به طوری که تصاویر ارسالی تلویزیون هم مدام قطع و وصل می‌شد. در چنین شرایط آب و هوایی طبق عادت، منتظر دریاچه‌هایی بودیم که روی زمین چمن شکل می‌گیرد!

ورزشگاه وطنی قائمشهر سال‌ها برای برگزاری لیگ برتر مشکل داشت و به یاد داریم که نساجی مثل آواره‌ها از اصفهان و مشهد تا ساری و تهران، بازی‌های خانگی اش را برگزار می‌کرد. به یاد داریم که چقدر مصاحبه و انتقاد شد تا این چمن به لیگ برتر رسید.

در بازی مقابل استقلال، خوشبختانه کیفیت زمین چمن تا آخر مسابقه خوب باقی ماند. خوب از این بابت که حداقل شاهد دریاچه‌های مختلف در اینجا و آنجای زمین نبودیم که توپ مدام در میان آب گیر کند و بازیکنان بعد از هر تکل سرتا پا خیس و گل آلود شوند!

چقدر ما انسان‌های قانعی هستیم که به همین حداقل‌ها دلمان خوش است و سوال اینجاست که چرا برای همین حداقل ها هم مسئولان عزیز هیچ زحمتی به خود نمی‌دهند و هیچ تلاشی نمی‌کنند!

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn