تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 5:17
5 بازدید
کد خبر : 321983

میزبانی رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام یک دستاورد بزرگ است

میزبانی رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام یک دستاورد بزرگ است

جامعه ورزشی آفتاب نو: مسعود روشنی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص میزبانی از رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام در کیش اظهار داشت: کسب میزبانی مسابقات جهانی بدنسازی که ۶۳ کشور در آن حضور پیدا می‌کنند افتخار بزرگی برای ورزش ایران است. این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های ورزشکاران و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مسعود روشنی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص میزبانی از رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام در کیش اظهار داشت: کسب میزبانی مسابقات جهانی بدنسازی که ۶۳ کشور در آن حضور پیدا می‌کنند افتخار بزرگی برای ورزش ایران است. این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های ورزشکاران و مربیان ایرانی به جهانیان است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات با چالش‌هایی به همراه خواهد بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی فدراسیون و حمایت مسئولان قطعا با مشکلی مواجه نخواهیم شد.  این میزبانی یک دستاورد بزرگ فرهنگی_ورزشی و حتی سیاسی برای کشور است و میخواهیم در کنار هم یک اتفاق ماندگار را رقم بزنیم.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکاران ایرانی با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می‌کنند تا انشاالله موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شوند. اخذ این میزبانی بزرگ نشان از رشد و پیشرفت بدنسازی در ایران دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی علاوه بر ارتقای جایگاه بدنسازی ایران در سطح بین‌المللی، به افزایش سرمایه‌گذاری در این رشته، بهبود زیرساخت‌ها و توسعه آکادمی‌های تخصصی بدنسازی کمک شایانی خواهد کرد.

روشنی در پایان گفت: جامعه بدنسازی همدل و یکصدا برای یک میزبانی آبرومندانه و بزرگ تلاش می‌کند. باید از زحمات عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون هم تشکر کنیم که پازل موفقیت‌های فدراسیون را با این میزبانی بزرگ کامل می‌کند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn