تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 9:40
12 بازدید
کد خبر : 322086

شهریاری: هیچ فردی حق اظهارنظر درباره نکونام را ندارد

شهریاری: هیچ فردی حق اظهارنظر درباره نکونام را ندارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم، جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد. وی با اشاره به اظهارت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم، جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

وی با اشاره به اظهارت اخیر برخی افراد در خصوص سرمربی استقلال تصریح کرد: قطعا این رفتار مورد قبول هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل محترم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای مجموعه تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران باشگاه گفت: امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

به گزارش تسنیم، همچنین با اعلام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، کلیه معاونین، مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا پس از دربی پایتخت از مصاحبه و اظهارنظر با رسانه‌ها منع شدند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn