تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 10:07
4 بازدید
کد خبر : 322120

حمله به چمنیان فرار رو به جلو مربیان باشگاهی یا اعلام خطر برای یک تهدید؟

حمله به چمنیان فرار رو به جلو مربیان باشگاهی یا اعلام خطر برای یک تهدید؟

در چند وقت اخیر از سوی مربیان باشگاهی در رده نوجوانان انتقاداتی به سرمربی تیم ملی نوجوانان شده است. به گزارش خبرگزاری آنا، برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان فوتبال در ماه های اخیر باعث ایجاد برخی تنش ها بین باشگاه ها و کادرفنی دو تیم شده است. پیش از اعزام تیم جوانان هم

حمله به چمنیان فرار رو به جلو مربیان باشگاهی یا اعلام خطر برای یک تهدید؟

در چند وقت اخیر از سوی مربیان باشگاهی در رده نوجوانان انتقاداتی به سرمربی تیم ملی نوجوانان شده است.

به گزارش خبرگزاری آنا، برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان فوتبال در ماه های اخیر باعث ایجاد برخی تنش ها بین باشگاه ها و کادرفنی دو تیم شده است.

پیش از اعزام تیم جوانان هم حسین بعدی سرمربی تیم ملی این چالش را داشت که باشگاه ها برای دادن بازیکنان خود اجتناب می کردند و در نهایت با دستور فدراسیون باشگاه ها موظف شدند تا بازیکنان خود را اختیار تیم ملی جوانان قرار دهند.

در یک ماه گذشته این چالش به اردوی تیم ملی نوجوانان هم کشیده شده است. در چند وقت اخیر برخی مربیان باشگاهی در رده نوجوانان از عباس چمنیان گلایه هایی کرده اند. برخی مدعی هستند که سرمربی تیم ملی نوجوانان بازیکنان را تهدید کرده اگر همه توان خود را برای تیم های باشگاهی بگذارید و مصدوم شوید جام جهانی را از دست می دهید.

در همین راستا روز گذشته مصاحبه ای از احسان خرسندی سرمربی نوجوانان پرسپولیس مطرح شده است. تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته در یکی از مسابقات هفته نهم لیگ برتر تهران با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شاهین شد.

خرسندی، سرمربی این تیم در گفت و گویی با انتقاد شدید از عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان اعلام کرده بازیکنانی که به تیم ملی رفته اند اصلا قابل قیاس با گذشته نیستند و او یک مشت بازیکن جنگنده را تحویل چمنیان داده، اما یک مشت آهوی بی‌آزار تحویل گرفته است!این اظهارات در حالی از سمت سرمربی پرسپولیس مطرح شده که پیگیری آنا از سوی تیم ملی نوجوانان گواه این است که دست اندرکاران تیم ملی با پرسپولیس تعامل داشته اند.

به طور نمونه در جریان اردوی تیم ملی نوجوانان در سیرجان، پرسپولیس درخواست کرد ۴ بازیکن ملی‌پوش تیم نوجوانان این باشگاه یعنی محراب بادله، علی دست‌مرزه، یاسین زارع و اشکان ترابی برای بازی هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران اردوی تیم ملی را موقت ترک کرده و پس از بازی با پسران آریایی به سیرجان بازگردند. سرمربی تیم ملی هم بدون قید و شرطی با این درخواست موافقت کرد. جالب این است امیرعلی عشورنژاد نیز پس از این بازی همراه با نفرات مذکور خودش را به اردوی سیرجان رساند.تمامی این بازیکنان در این بازی که با برتری ۳ بر یک پرسپولیس تمام شد، ۹۰ دقیقه کامل به زمین رفتند و حتی اشکان ترابی برای سرخ‌پوشان نوجوان موفق به گلزنی شد. 

از طرفی صبح بازی با شاهین نیز چمنیان بار دیگر با درخواست پرسپولیس برای در اختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش نوجوانش موافقت کرده و آنها را در روزی که تیم ایران با فولاد هرمزگان بازی دوستانه داشت، در اختیار کادرفنی پرسپولیس قرار داد.

به نظر می‌رسد برخی اظهار نظرها در مورد تیم ملی نوجوانان شخصی شده و مربیان باشگاهی برای شکست های خود دنبال بهانه می گردند.

خرسندی درحالی مدعی شده عباس چمنیان به بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس گفته که در صورت مصدوم شدن آنها را از تیم ملی خط می‌زند که سرمربی تیم ملی نوجوانان در آخرین مصاحبه خودش پس از پایان اردوی سیرجان، از بازیکنان خود خواست در تیم باشگاهی نیز مانند یک سرباز عمل کنند و وقتی از اردوی ملی خارج می‌شوند تمام توان خود را برای موفقیت تیم باشگاهی به کار بگیرند.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn