تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 11:08
5 بازدید
کد خبر : 322175

هزار و ۷۰۰ پروژه آموزشی و ۸ هزار کلاس درس به زودی بهره برداری میرسد

هزار و ۷۰۰ پروژه آموزشی و ۸ هزار کلاس درس به زودی بهره برداری میرسد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران و باحضور در یکی از مدارس شهر تهران در منطقه ۱۸ با اشاره به اینکه  رویکرد دولت چهاردم وفاق همدلی  است بیان کرد؛ شعار دولت نیز محور پرسش مهر ریاست جمهوری شده است، زیرا بستر وفاق و همدلی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران و باحضور در یکی از مدارس شهر تهران در منطقه ۱۸ با اشاره به اینکه  رویکرد دولت چهاردم وفاق همدلی  است بیان کرد؛ شعار دولت نیز محور پرسش مهر ریاست جمهوری شده است، زیرا بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش آموزان آغاز می‌شود.  

وی ادامه داد: باید این موضوع در فعالیت‌های مدرسه مورد توجه قرار گیرد و در قالب‌های مختلف مورد بررسی واقع شود، زیرا همه جامعه نیازمند وفاق و همدلی برای پیشبرد اهداف، آرمان‌های کشور هستند.

کاظمی بیان کرد: باید این آموزه ارزشمند را در فضای جامعه گسترده کنیم و مسیر این کار از مدرسه می‌گذرد و این رهنمود را باید به گفتمان غالب تبدیل کرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه توسعه عدالت آموزشی تا محروم‌ترین نقاط کشور، افزایش کیفیت آموزشی تا سطح مطلوب، تقویت و تبیین باور‌ها و ارزش‌های فرهنگی از مهم‌ترین رویکرد‌های وزارت آموزش و پرورش است.

کاظمی ادامه داد: مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش اجرای‌سازی سند تحول بنیادین در همه ابعاد است.

وی با اشاره به اینکه از امروز باید برای مهر آینده و رفع چالش‌های آن تلاش کرد، گفت: به زودی ۱۷۰۰ پروژه و ۸ هزار کلاس درس به بهره برداری می‌رسد.

 انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn