تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 13:26
30 بازدید
کد خبر : 322323

تمرین سبک گاریدو برای اورونوف و ایوب

تمرین سبک گاریدو برای اورونوف و ایوب

دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز به شکل اختصاصی تمرین کردند. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ دو بازیکن ثابت پرسپولیس در آستانه دیدار بزرگ و حیثیتی دربی دچار آسیب دیدگی شده اند و همین موضوع اسباب نگرانی هواداران این تیم را آورده است. اگرچه در پایان بازی با آلومینیوم، برخی نفرات از جمله سیدجلال حسینی و

دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز به شکل اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ دو بازیکن ثابت پرسپولیس در آستانه دیدار بزرگ و حیثیتی دربی دچار آسیب دیدگی شده اند و همین موضوع اسباب نگرانی هواداران این تیم را آورده است.

اگرچه در پایان بازی با آلومینیوم، برخی نفرات از جمله سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان اعلام کردند مصدومیت اورونوف چندان جدی نیست اما واقعیت این است که وضعیت کامل این بازیکن پس از ام آر آی و تست های پزشکی مشخص می شود و هنوز کادر پزشکی پرسپولیس در مورد شرایط این بازیکن و حتی ایوب العمود اظهارنظر صریحی نداشته است.

از این رو حضور این دو بازیکن خارجی برای بازی با استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد. در همین ارتباط خبردار شدیم در تمرین امروز نیز این دو بازیکن به شکل اختصاصی تمرین کرده و گاریدو فشار زیادی روی آن ها وارد نکرد تا مصدومیت آن ها تشدید نشود.

به هرحال باید منتظر بود و دید درنهایت این دو بازیکن ثابت ترکیب پرسپولیس می توانند برای دربی خود را مهیای بازی کنند یا نه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn