تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 13:44
8 بازدید
کد خبر : 322340

عرضه اولین بازی پلیسی ایرانی طی یک ماه آینده

عرضه اولین بازی پلیسی ایرانی طی یک ماه آینده

جامعه ورزشی آفتاب نو: علی ادریس زاده دبیر هیئت مدیره خانه طراحان بازی ایران و طراح بازی رومیزی رئیس پلیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه جوانی برنا درباره بازی‌های پلیسی گفت: اگرچه زمینه طراحی بازی‌های رومیزی پلیسی با طراحی ایرانی با محدودیت زیادی مواجه است؛ اما در حال حاضر بازی بردگیم «رئیس پلیس» اولین بازی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

علی ادریس زاده دبیر هیئت مدیره خانه طراحان بازی ایران و طراح بازی رومیزی رئیس پلیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه جوانی برنا درباره بازی‌های پلیسی گفت: اگرچه زمینه طراحی بازی‌های رومیزی پلیسی با طراحی ایرانی با محدودیت زیادی مواجه است؛ اما در حال حاضر بازی بردگیم «رئیس پلیس» اولین بازی پلیسی بردگیم با طراحی ایرانی است. به عبارت دیگر این بازی نه تنها کپی نیست، بلکه سناریوی آن نیز دستخوش تغییر نشده است.

وی با اشاره به بازی‌های «پلیس خوب، پلیس بد» و «اسکاتلندیارد» ادامه داد: به طور معمول بازی‌های پلیسی‌ای که پیش از این در بازار ایران عرضه می‌شد؛ بازی‌هایی با طراحی و تولید خارجی بود.

دبیر هیئت مدیره خانه طراحان بازی ایران با اشاره به تفاوت‌های بازی «رئیس پلیس» با سایر بازی‌های پلیسی خارجی افزود: با توجه به طراحی بیسیک و پایه‌ای این بازی، ۹ تا از شاخه فعالیت‌های پلیس ایرانی به تصویر کشیده شده و هر پلیس در مپ و نقشه اختصاصی خود وظیفه شناسایی، دستگیری و اعمال جریمه نسبت به مجرم را بر عهده دارد.

طراح بازی رومیزی رئیس پلیس، پلیس مواد مخدر، پلیس بین الملل، پلیس فتا و… از جمله نقش‌های این بازی دانست و تشریح کرد: عملکرد جداگانه و مستقل هریک از این نقش‌ها به شناساندن وظیفه پلیس در حوزه‌های متفاوت کشور به کودک کمک می‌کند.

ادریس زاده زمان طراحی این بازی را ۳ تا ۵ ماه تخمین زد و خاطرنشان کرد: این بازی که با همکاری علی طباطبایی عضو هیئت مدیره خانه طراحان بازی ایران و طراح بازی رئیس پلیس در کانون پرورش فکری انجام شد؛ تا ۲۰ الی ۲۵ روز آینده در بازار عرضه ودر دسترس علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn