تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 14:20
17 بازدید
کد خبر : 322380

توصیه مهم پیشکسوت استقلال پیش از دربی پایتخت

توصیه مهم پیشکسوت استقلال پیش از دربی پایتخت

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و چادرملو یزد دو نیمه متفاوت داشت. در این دیدار که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، میزبان در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و حتی در دقایق ابتدایی نیز موفق به گلزنی شد اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و چادرملو یزد دو نیمه متفاوت داشت. در این دیدار که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، میزبان در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و حتی در دقایق ابتدایی نیز موفق به گلزنی شد اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و چاردملو عملکرد بهتری داشت.

یزدی‌ها که توانسته‌اند در سال‌های ابتدایی پس از تأسیس باشگاه به لیگ برتر صعود کنند، به دنبال کسب یک جایگاه خوب و مناسب در مسابقات امسال هستند. فراز فاطمی، سرپرست چادرملو در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با دید مثبت و امیدواری به آینده نماینده یزد، در آستانه دربی نیز توصیه‌ای برای نکونام و فرشید سمیعی دارد که متن گفت‌وگو را در زیر می‌خوانیم:

* درباره بازی دیروز صحبت کنیم، اینکه چادرملو توانست یک امتیاز در خوزستان بگیرد. بازی چطور بود؟
– بازی جاندار و خوب و پرموقعیتی بود. متأسفانه بازی را در ده دقیقه اول خیلی خوب شروع نکردیم و همان باعث شد که یک گل دریافت کنیم. اما هرچه از بازی گذشت، تیم ما بر توپ و میدان مسلط شد. در نیمه دوم نیز با تعویض‌هایی که آقای اخباری انجام دادند، باعث شد که توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. همچنین چند موقعیت خوب دیگر داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم. بازی در نهایت به تساوی کشید.

* تیمتان در نیمه دوم به بازی برگشت. آیا گرمای هوا در نیمه اول تأثیرگذار بود؟
– بله، گرمای هوا خیلی زیاد نبود، اما بی‌تأثیر هم نبود. در ده دقیقه اول بچه‌ها نتوانستند تاکتیک‌های آقای اخباری را به خوبی اجرا کنیم، ولی هرچه زمان بازی گذشت، تیم ما بهتر شد و بازی متعادل‌تری ارائه کردیم.

* بازیکنان خارجی زیادی هم دارید. درباره کیفیت آن‌ها توضیح می‌دهید؟
– ما پنج بازیکن برزیلی داریم که با دقت و ظرافت توسط آقای اخباری انتخاب شده‌اند. همچنین یک بازیکن تیم ملی سوریه به نام علاءالدین داریم که هر بازی که می‌گذرد، بهتر و بیشتر در تیم جا می‌افتد.

2084681

* بازی بعدی‌تان را برابر مس رفسنجان چطور می‌بینید؟
– بازی بعدی‌مان با تیم خوب مس رفسنجان است که در یزد برگزار می‌شود. با توجه به اینکه ما میزبان هستیم و هواداران پرشوری کنارمان داریم، امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

* درباره برخورد علی طاهران که مصدوم شد، صحبت کنید. این اتفاق در کدام صحنه بود و در چه دقیقه‌ای رخ داد؟
– فکر می‌کنم حدود دقیقه ۷۵ بود که علی طاهران با ضربه آرنج مهاجم استقلال خوزستان مصدوم شد. داور بازی را ادامه داد، شاید به دلیل آوانتاژ درست بود. اما من معترض بودم، چون بازیکن ما دچار خون‌ریزی شد و انتظار داشتیم که بازی متوقف شود و بازیکن متخلف جریمه شود، حداقل با کارت زرد.

* نبود وی ای آر روی این تصمیم داور اثرگذار بود؟
– این نظر شخصی من است که نحوه استفاده از VAR در لیگ برتر عادلانه نیست. برخی تیم‌ها پنج هفته به میدان رفته‌اند که در چهار بازی آنها از این فناوری استفاده کند. ولی تاکنون در پنج بازی که ما به میدان رفته‌ایم، تاکنون از VAR در مسابقاتمان استفاده نشده است.

* گویا در هفته‌های ابتدایی هم به داوری معترض بودید؟
– در سه هفته نخست هم که سه گل دریافت کردیم، تمام کارشناسان داوری در برنامه‌های فوتبالی تأیید کردند که این گل‌ها نادرست بوده‌اند. متأسفانه دیروز هم از داوری ضربه خوردیم. یکی دو صحنه وجود داشت که امیدوارم کارشناسان بررسی کنند. داوران زحمت خود را می‌کشند و قطعاً عمدی در کار نیست، اما برخی از تیم‌ها از داوری سود می‌برند و برخی ضرر می‌کنند، متأسفانه ما در تیم چادرملو تاکنون از داوری ضربه خورده‌ایم.

* آینده چادرملو را چگونه می‌بینید؟
– ما تیم جوان و خوبی داریم. بازیکنان اصلی که سال گذشته برای صعود به لیگ برتر تلاش کردند، حفظ شده‌اند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و چند بازیکن خارجی با کیفیت، آقای اخباری تیم قدرتمندی ساخته‌اند. من امیدوارم که امسال در لیگ برتر بمانیم و جزء تیم‌هایی باشیم که شگفتی‌سازی می‌کنند.

* درباره وضعیت استقلال و دربی پیش رو و حواشی این روزهای تیم نظرتان چیست؟
– من فقط یک خواهشی دارم، استقلال بازی‌های حساسی در پیش دارد. تنها پیشنهاد من به‌عنوان یک پیشکسوت این است که حواشی را کنار بگذارند، چه از طرف مدیریت و چه از طرف کادر فنی. الآن زمان پرداختن به این تنش‌ها نیست. آرامش و دوری از حاشیه تنها چیزی است که می‌تواند به استقلال کمک کند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn