تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 15:52
7 بازدید
کد خبر : 322476

قمه کش پارک لاله تهران دستگیر شد

قمه کش پارک لاله تهران دستگیر شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ اکبر موسوی گفت: مأموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات در اواخر هفته گذشته خبری را در خصوص درگیری و قدرت نمایی با قمه توسط یک شرور که منجر به ایجاد جراحت فردی در پارک لاله شده را دریافت کردند، مأمورین پیگیری موضوع را در دستور کار خود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ اکبر موسوی گفت: مأموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات در اواخر هفته گذشته خبری را در خصوص درگیری و قدرت نمایی با قمه توسط یک شرور که منجر به ایجاد جراحت فردی در پارک لاله شده را دریافت کردند، مأمورین پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از دریافت خبر و انجام تحقیقات توانستند هویت این اراذل و اوباش را شناسایی کنند و به دست آوردند که متهم در پارک لاله تردد دارد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات پلیسی هنگام پرسه زنی در داخل پارک لاله دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس با افراد شرور که نظم عمومی را مختل می‌کند با جدیت هر چه تمام تر برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn