تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:54
4 بازدید
کد خبر : 322546

رجاییان: رقم بالایی برای میزبانی دربی نخواستیم/ اصلاً به فکر تغییر سرمربی آلومینیوم نیستیم

رجاییان: رقم بالایی برای میزبانی دربی نخواستیم/ اصلاً به فکر تغییر سرمربی آلومینیوم نیستیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: قرارداد میزبانی دربی تنظیم و ارائه شده، گفته‌ایم با رقمی کمتر از این هم ورزشگاه نمی‌دهیم، چون رقم بالایی برای میزبانی نخواستیم. محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه تیم آلومینیوم در پایان هفته پنجم لیگ برتر با ۳ امتیاز در رده سیزدهم ایستاده در حالی که دومین فصل سرمربیگری

رجاییان: رقم بالایی برای میزبانی دربی نخواستیم  اصلاً به فکر تغییر سرمربی آلومینیوم نیستیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: قرارداد میزبانی دربی تنظیم و ارائه شده، گفته‌ایم با رقمی کمتر از این هم ورزشگاه نمی‌دهیم، چون رقم بالایی برای میزبانی نخواستیم.

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه تیم آلومینیوم در پایان هفته پنجم لیگ برتر با ۳ امتیاز در رده سیزدهم ایستاده در حالی که دومین فصل سرمربیگری سید مجتبی حسینی را پشت سر می‌گذراند، اظهار کرد: فلسفه و روال جدیدی که آلومینیوم در نظر گرفته استفاده از بازیکنانی است که بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم. این رویکرد برای کمک به پوست اندازی تیم ملی و اعتماد بیشتر دیگر باشگاه‌ها به بازیکنان جوان بوده است. ضمن اینکه مبتنی بر بودجه باشگاه که چه فضایی به ما می‌دهد برای جذب بازیکنان اقدام کردیم.  

وی ادامه داد: در کارگروه نقل و انتقالات خود با تأمین نظرات سرمربی تیم و جوانگرایی بر اساس بودجه‌ای که داشتیم بازیکنان را اضافه کردیم. اسکلت فصل گذشته تیم حفظ شده و تنها اکبرپور و لیموچی که سرمربی آنها را می‌خواست جدا شدند. پنجره نقل و انتقالاتی ما سال گذشته بسته بود و بازیکنی را هم نتوانستیم در نیم فصل جذب کنیم. تیم مجتبی حسینی در فصل گذشته با بضاعتی که بوده نتایج خوبی گرفته و این به مشکلی تبدیل شده است. تا پایان هفته پنجم به خاطر بدشانسی نتایجی به دست آمده که مورد انتظار هواداران نبوده است. از طرفداران آلومینیوم عذرخواهی می‌کنیم ولی این تیم نباید در هفته پنجم مورد قضاوت قرار بگیرد. باید صبور باشیم و بگذاریم تا شالوده تیم به بالندگی مدنظر برسد. کما اینکه در بازی با پرسپولیس به لحاظ مالکیت توپ برابر بودیم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: از طرفی فاصله میان تیم‌ها زیاد نیست و برای جبران زمان کافی در اختیار داریم. آیا تمامی باشگاه‌ها باید دست به تغییر سرمربی بزنند؟ قطعاً چنین نیست و باید به کادرفنی زمان داد. هیئت مدیره از حسینی حمایت خواهد کرد و این آمادگی را دارد تا سه بازیکن آزادی را که هر تیم می‌تواند جذب کند با صلاحدید حسینی به تیم اضافه کند. خواسته سرمربی ما اضافه شدن بازیکنانی است که تأثیرگذاری مثبت داشته باشند. بازیکنی که بخواهد در یکی دو بازی وارد زمین شود به درد ما نمی‌خورد. می‌دانیم تیم ما به شرایط خوب بر می‌گردد و اصلاً به تغییر کادرفنی تیم فکر نمی‌کنیم.  

وی درباره میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک از دربی سرخابی‌های پایتخت گفت: هدف باشگاه ما سر و صدا کردن در فصل نقل و انتقالات نیست بلکه برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم ظرفیت‌های خوبی ایجاد کنیم و زیرساخت‌های لازم را برای خدمت به ورزش ایران فراهم آوریم. البته ما برای ساخت و ساز و بهبود کیفیت زیرساخت‌ها ریخت و پاش نداشتیم. با کمترین هزینه و به روش امانی این کار صورت گرفته است. استاندارد‌های مالی را لحاظ کردیم و به شکلی پیش رفتیم تا بهترین امکانات با مناسب‌ترین هزینه داشته باشیم. از طرفی در نقل و انتقالات هم بازیکنان تأثیرگذار به اندازه نیاز گرفتیم. کاری که مدعیانی، چون استقلال و پرسپولیس انجام داده‌اند. طالب ریکانی، رحمان جعفری، احسان مرادیان و میثم آقایی را به همراه ۱۰ بازیکن مستعد گرفتیم. کم‌کاری نداشتیم و انتظار هواداران بالاست ولی با حمایت آنها قطعاً نتایج بهتری حاصل می‌شود.

رجاییان درباره اینکه رقم ۲ میلیارد تومان از سوی باشگاه آلومینیوم برای اجازه ورزشگاه امام خمینی اراک در روز دربی به باشگاه استقلال ارائه شده، تصریح کرد: قرارداد تنظیم و ارائه شده، گفته‌ایم با رقمی کمتر از این هم ورزشگاه نمی‌دهیم، چون رقم بالایی برای میزبانی دربی نخواستیم. نیرو‌های ما یک هفته شبانه روزی کار می‌کنند تا بتوانند با بهترین کیفیت ورزشگاه را برای مسابقه آماده کنند. ورزشگاه ما نقطه ضعف‌هایی دارد ولی زمین چمن حرفه‌ای و استاندارد ما به همراه رفتار‌های مسئولان ما باعث شده تا این ورزشگاه برای دربی انتخاب شود و تیم میزبان هم این رقم را می‌پذیرد. باید رقمی بگیرم که بتوانم از پس هزینه‌ها برآییم. در بازی استقلال خوزستان و استقلال، فولاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرد با و جود اینکه همشهری بوده است. در زمینه حضور بانوان هم ما تصمیم گیرنده نیستیم و مجری کار هستیم.  

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn