تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:55
6 بازدید
کد خبر : 322547

حضور دو ملی‌پوش تنیس روی میز در مسابقات گرند اسمش چین

حضور دو ملی‌پوش تنیس روی میز در مسابقات گرند اسمش چین

به گزارش روزپلاس و به نقل از روابط عمومى فدراسیون تنیس روى میز، مسابقات تنیس روى میز گرند اسمش چین که یکى از معتبرترین رقابت‌هاى این رشته از نظر امتیاز رنکینگ و جوایز نقدى است، با حضور دو نماینده پینگ پنگ ایران برگزار خواهد شد. نوشاد عالمیان نفر ۴٨ رنکینگ مردان دنیا از ایران و ندا

حضور دو ملی‌پوش تنیس روی میز در مسابقات گرند اسمش چین

به گزارش روزپلاس و به نقل از روابط عمومى فدراسیون تنیس روى میز، مسابقات تنیس روى میز گرند اسمش چین که یکى از معتبرترین رقابت‌هاى این رشته از نظر امتیاز رنکینگ و جوایز نقدى است، با حضور دو نماینده پینگ پنگ ایران برگزار خواهد شد.

نوشاد عالمیان نفر ۴٨ رنکینگ مردان دنیا از ایران و ندا شهسوارى نفر ١٩۵ رنکینگ زنان دنیا دو بازیکنى هستند که از ایران جواز حضور در این مسابقات را بدست آوردند.

ندا شهسوارى کاپیتان تیم ملی تنیس روى میز بانوان کشورمان که رنکینگ ١٩۵ دنیا را در اختیار دارد، براى اولین بار در رقابت‌هاى گرند اسمش حاضر خواهد شد.

مسابقات تنیس روى میز گرند اسمش چین با حضور برترین هاى این رشته از تاریخ ۵ تا ١۴ مهرماه به میزبانى شهر پکن برگزار خواهد شد و دو ملى پوش تنیس روى میز کشورمان چهارشنبه شب تهران را به مقصد پکن ترک خواهند کرد.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn