تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 17:03
7 بازدید
کد خبر : 322555

صحبت‌های مدیرکل ورزش خراسان درباره میزبانی تیم ملی در مشهد

صحبت‌های مدیرکل ورزش خراسان درباره میزبانی تیم ملی در مشهد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا تاج فیروز در گفت‌وگو با تسنیم، درباره چراغ سبز مدیران استان خراسان رضوی به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان دو هفته پیش با من تماس گرفت و گفت که پای آبروی ایران

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا تاج فیروز در گفت‌وگو با تسنیم، درباره چراغ سبز مدیران استان خراسان رضوی به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان دو هفته پیش با من تماس گرفت و گفت که پای آبروی ایران در میان است. او درخواست کرد برگزاری دیدار در مشهد پیگیری شود و من با استاندار خراسان رضوی مذاکره کردم.

استاندار از وضعیت ورزشگاه شهر قدس ناراحت بود
وی در مورد نظر استان خراسان رضوی پیرامون این موضوع بیان کرد: استاندار گفت یکی از دیدارهای بین‌المللی (بازی استقلال – الغرافه) را در ورزشگاه شهر قدس دیدم و واقعاً ناراحت شدم. ما از ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و ثامن‌الائمه (ع) بازدید کردیم. استاندار که رئیس شورای تأمین استان است، گفت که اعضای این شورا را برای میزبانی در مشهد مقدس قانع می‌کنم تا میزبان بازی‌ها باشیم.

سرخابی‌ها در ورزشگاه ثامن بازی کنند؛ ثامن از بسیاری از ورزشگاه‌های ایران بهتر است
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره ورزشگاهی که برای میزبانی سرخابی‌ها در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ما موافق هستیم که دیدارهای تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع) و بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سطح داخلی و بین‌المللی، در استادیوم ثامن برگزار شود. ورزشگاه ۳۰ هزار نفری ثامن از بسیاری از ورزشگاه‌های کشورمان بهتر است و امکانات کاملی دارد.

برطرف شدن اشکالات ورزشگاه ثامن بیشتر از یک ماه زمان نمی‌برد
تاج فیروز با بیان اینکه ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) از چمن خوبی بهره می‌برد، تصریح کرد: دسترسی ورزشگاه ثامن قابل قبول است و همه الزامات مورد نیاز را در اختیار دارد. البته نور این استادیوم کافی نیست و قول داده‌اند که بخشی از هزینه تکمیل نور ورزشگاه از سوی وزارت ورزش تأمین شود. برطرف کردن ایرادات بیشتر از یک ماه زمان نمی‌برد. گیت‌ها در ورزشگاه ثامن نصب شده و باید به‌روز شود.

شهر مشهد برای برگزاری یک بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) قفل می‌شود
وی با اشاره به علاقه سرخابی‌ها به میزبانی در ورزشگاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس تمایل دارند در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنند. با این حال این استادیوم در مرکز شهر قرار گرفته و برای میزبانی از یک مسابقه، باید خیابان‌های منتهی به ورزشگاه را ببندیم که شهر قفل می‌شود. با توجه به استقبال هواداران، جمعیت تماشاگران این دو تیم کمتر از تیم ملی نیست.

فدراسیون فوتبال مسئول اجرایی کارهای بازی ایران – قطر است
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در مورد جلسه‌ای که با عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی داشت، به تسنیم گفت: محمدرضا ساکت به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار فدراسیون معرفی شده بود و در نشست فوق، مقرر شد فدراسیون مسئول اجرایی کارها باشد. فدراسیون فوتبال باید با آستان قدس رضوی هماهنگ باشد، اما خودش کارهای مربوط به بلیت‌فروشی را انجام می‌دهد.

برادری خودمان را ثابت کردیم؛ انتخابات تعیین تکلیف شود
تاج فیروز درباره بلاتکلیفی مستمر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی اظهار داشت: امیدواریم همراهی استان خراسان رضوی باعث شود مقامات فدراسیون فوتبال هرچه زودتر درباره انتخابات هیئت فوتبال تصمیم بگیرند. ما برادری خودمان را ثابت کردیم و مسئولان خراسان رضوی پای کار ورزش هستند. ما یک تیم لیگ برتری داشتیم که آسیایی هم شد؛ چگونه این تیم به لیگ یک سقوط کرد و نابود شد؟

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn