تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 17:09
64 بازدید
کد خبر : 322563

چشمی مثل کنعانی‌زادگان؛ اعتراض استقلال مثل پرسپولیس!

چشمی مثل کنعانی‌زادگان؛ اعتراض استقلال مثل پرسپولیس!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، توقف استقلال در قائمشهر نه تنها باعث از دست رفتن ۲ امتیاز مهم این بازی برای استقلال شد، بلکه باعث شد آبی‌ها یکی از بهترین‌های خود را برای دربی از دست بدهند. اتفاقات بازی استقلال در قائمشهر درنهایت منجر به اخراج روزبه چشمی، یکی از بازیکنان تاثیرگذار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، توقف استقلال در قائمشهر نه تنها باعث از دست رفتن ۲ امتیاز مهم این بازی برای استقلال شد، بلکه باعث شد آبی‌ها یکی از بهترین‌های خود را برای دربی از دست بدهند. اتفاقات بازی استقلال در قائمشهر درنهایت منجر به اخراج روزبه چشمی، یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم جواد نکونام شد تا آبی‌ها در دربی پیش رو بدون یکی از ستون‌های اصلی تیم خود به مصاف رقیب سنتی بروند.

اگرچه بخشی از کارشناسان عمده داوری عقیده داشتند حرکت چشمی در آن صحنه که در دقایق پایانی بازی رخ داد مستحق دریافت کارت قرمز نبود اما درنهایت تصمیم داور مسابقه و همچنین داوران VAR بر این شد تا او اخراج شده و مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست تیمش را از دست بدهد.

نکونام به‌تازگی چشمی را به خط دفاعی منتقل کرده بود و او یکی از ارکان اصلی استقلال در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که با قدرت رهبری خود در زمین می‌توانست تاثیر زیادی در این بازی داشته باشد. با این حال خبری از حضور چشمی در دربی نخواهد بود. استقلالی‌ها مدعی شدند کارت قرمز چشمی باید برگردد و این بازیکن مجوز حضور در دربی را دریافت کند.

آن‌ها اعتراض خود را هم به فدراسیون فوتبال ارسال کردند ولی شواهد نشان می‌دهد خبری از بازگشت کارت قرمز روزبه نخواهد بود و اعتراض استقلالی‌ها رد خواهد شد. دقیقا مورد مشابه اتفاقی که برای چشمی رخ داد، برای کنعانی‌زادگان در فصل گذشته پیش آمد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی با فولاد که قبل از دربی برگزار شد، کارت گرفت و دربی را از دست داد. کارتی که به گفته اکثر کارشناسان اشتباه بود و کنعانی‌زادگان مستحق دریافت کارت زرد و محرومیت از دربی نبود. با این حال خبری از بخشش مدافع پرسپولیس نبود و کنعانی‌زادگان دربی را از دست داد و محرومیتش را گذراند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn