تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 17:34
7 بازدید
کد خبر : 322590

آزمون جدی سردار در امارات/لژیونر ایرانی در ترکیب اصلی شباب الاهلی

آزمون جدی سردار در امارات/لژیونر ایرانی در ترکیب اصلی شباب الاهلی

به گزارش روزپلاس، هفته سوم لیگ ادنوک امارات امروز پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین مسابقات دو تیم شباب الاهلی و الوحده رو در روی هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم دو بازی گذشته خود در لیگ را با پیروزی به اتمام رسانده اند و پیروزی در این دیدار می‌تواند رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی آنها

آزمون جدی سردار در امارات/لژیونر ایرانی در ترکیب اصلی شباب الاهلی

به گزارش روزپلاس، هفته سوم لیگ ادنوک امارات امروز پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین مسابقات دو تیم شباب الاهلی و الوحده رو در روی هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم دو بازی گذشته خود در لیگ را با پیروزی به اتمام رسانده اند و پیروزی در این دیدار می‌تواند رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی آنها را حفظ کند.

سایت امارات الیوم در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الوحده در یک آزمون سخت برای حفظ صدرنشینی خود و ادامه نتایج عالی خود، امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی اولین آزمون جدی برای سنجش توانایی سردار آزمون، مهاجم ایرانی شباب الاهلی و هم‌تیمی‌هایش در شکستن دفاع مستحکم الوحده خواهد بود. تیم الوحده در ۹ بازی اخیر خود (رسمی و دوستانه) گلی دریافت نکرده و این یک رکورد منحصر به فرد برای این تیم است.

شباب الاهلی در شرایط خوبی از لحاظ آمادگی فنی و بدنی قرار دارد، چرا که طی توقف اخیر لیگ، سه بازی رسمی انجام داده است؛ دو بازی برابر عجمان در جام اتحادیه حرفه‌ای و یک بازی مقابل الحسین در جام باشگاه‌های آسیا، که حاصل آن دو پیروزی و یک تساوی بود.

در مقابل، تیم الوحده به دلیل معافیت از مرحله اول جام حرفه‌ای به عنوان قهرمان فصل گذشته، فرصت انجام بازی رسمی را نداشت و به همین دلیل یک بازی دوستانه مقابل گلف یونایتد برگزار کرد که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

شباب الاهلی امیدوار است روند موفقیت‌هایش مقابل الوحده را ادامه دهد، زیرا این تیم در چهار بازی اخیر خود در لیگ برابر الوحده شکست نخورده و دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. همچنین در تاریخ مسابقات، شباب الاهلی در ۳۰ بازی لیگ ۱۲ بار پیروز شده، ۱۲ تساوی داشته و تنها ۶ بار شکست خورده است.

با حضور مربی نروژی «رونی دیلا» تحول چشمگیری در عملکرد الوحده ایجاد شده است و تیم با بازی گروهی بیشتری نسبت به سال‌های قبل، که بیشتر به عملکرد فردی متکی بود، به میدان می‌آید.

در همین حال، عمر خریبین، مهاجم سوری و آقای گل فصل گذشته لیگ، امیدوار است که اولین گل خود را در برابر تیم سابقش، الوحده، به ثمر برساند. او دو فصل پیش با این تیم به قهرمانی لیگ رسید.

لازم به ذکر است که احمد نورالله‌ی دیگر بازیکن ایرانی شاغل در امارات در تیم الوحده بازی می‌کند و دیدار امروز دو تیم یک رویارویی برای بازیکنان ایرانی نیز محسوب خواهد شد.

آزمون جدی سردار در امارات/لژیونر ایرانی در ترکیب اصلی شباب الاهلی

همچنین در دیگر بازی مهم امروز لیگ امارات تیم‌های العروبه و خورکفان به میدان خواهند رفت که محمدرضا آزادی بازیکن ایرانی العروبه از ابتدا در ترکیب تیمش حضور خواهد داشت. آزمون و نورالله‌ی هم در ترکیب دو تیم شباب الاهلی و الوحده حضور دارند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn