تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 17:46
2 بازدید
کد خبر : 322597

رئال مادرید امسال همه جام‌ها را لازم دارد | اخبار ورزشی

رئال مادرید امسال همه جام‌ها را لازم دارد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در پی عدم شکست و پیروزی رئال مادرید مقابل اسپانیول با نتیجه ۴ بر یک رئال مادرید به آمار ۳۸ بازی متوالی بدون شکست در لالیگا رسید. کارلو آنچلوتی از نتیجه بازی با اسپانیول راضی است، حتی با وجود گل به خودی کورتوا. آنچلوتی گفت: نیمه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در پی عدم شکست و پیروزی رئال مادرید مقابل اسپانیول با نتیجه ۴ بر یک رئال مادرید به آمار ۳۸ بازی متوالی بدون شکست در لالیگا رسید. کارلو آنچلوتی از نتیجه بازی با اسپانیول راضی است، حتی با وجود گل به خودی کورتوا.

آنچلوتی گفت: نیمه اول خوب بازی کردیم و سعی کردیم از عمق دفاع حریف نفوذ کنیم، اما موفق نشدیم به گل برسیم. نیمه دوم بازی بازتر شد و خیلی هیجان‌انگیز بود. امسال مشکلی که داریم، این است که فقط یک گل در نیمه اول زده‌ایم. قبل از بازی روی این موضوع کار کردیم، اما به نظر کافی نبوده و باید تلاش بیشتری کنیم.

آنلچوتی ادامه داد: باید امسال به قهرمانی برسیم. اندریک خیلی خوب تمرین می‌کند و استعداد زیادی دارد، اما باید صبر کند، چون بازیکنانی مثل رودریگو، وینیسیوس و امباپه جلوی او هستند. اندریک حال و اوضاعش در تیم بسیار خوب است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn