تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 17:50
23 بازدید
کد خبر : 322601

گلرهای سرخابی دلیل بیم و امید هواداران پرسپولیس و استقلال

گلرهای سرخابی دلیل بیم و امید هواداران پرسپولیس و استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی روز چهرشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ دربی صد و چهارم را برگزار می‌کنند که تیم پرسپولیس در رده سوم و استقلال در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. تیم استقلال پس از تساوی مقابل تیم نساجی برای چندمین بار درگیر حاشیه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی روز چهرشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ دربی صد و چهارم را برگزار می‌کنند که تیم پرسپولیس در رده سوم و استقلال در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم استقلال پس از تساوی مقابل تیم نساجی برای چندمین بار درگیر حاشیه شد تا هواداران این تیم در آستانه برگزاری دربی نگران نتیجه این دیدار شوند. در نقطه مقابل، تیم پرسپولیس پس از برد مقابل تیم آلومینیوم در آرامش کامل به استقبال دربی می‌رود.

یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران استقلال در این دیدار آمار ضعیف سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم است که باعث شده استقلالی‌ها بیش از پیش نگران این دیدار حساس باشند. اما الکسی گندوز درون دروازه تیم مقابل آنقدر خوب کار کرده که هواداران پرسپولیس بدون نگرانی منتظر برگزاری دربی صد و چهارم هستند.

سیدحسین حسینی در این فصل ۴ بازی برای استقلال انجام داده که ۶ گل دریافت کرده و هیچ کلین شیتی نداشته است.

الکسی گندوز الجزایری نیز ۴ بازی برای تیم پرسپولیس انجام داده که تنها دو گل دریافت کرده و دو کلین شیت نیز در کارنامه این فصل خود تا به اینجا ثبت کرده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn