تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 17:52
8 بازدید
کد خبر : 322603

ساکت الهامی: من به نکونام نمی‌بازم!

ساکت الهامی: من به نکونام نمی‌بازم!

به گزارش “ورزش سه”، شاید اگر خوش‌شانس بودند نساجی می‌توانست یک برد بزرگ را این هفته در قائمشهر و در کنار هوادارانش جشن بگیرد، اما در نهایت علی‌رغم اینکه دو بار از حریف صاحب‌نام‌شان پیش افتادند به تساوی رضایت دادند. الهامی برای این بازی انگیزه‌های شخصی زیادی داشت و به هیچ وجه نمی‌خواست شرایطی شکل

به گزارش “ورزش سه”، شاید اگر خوش‌شانس بودند نساجی می‌توانست یک برد بزرگ را این هفته در قائمشهر و در کنار هوادارانش جشن بگیرد، اما در نهایت علی‌رغم اینکه دو بار از حریف صاحب‌نام‌شان پیش افتادند به تساوی رضایت دادند.

الهامی برای این بازی انگیزه‌های شخصی زیادی داشت و به هیچ وجه نمی‌خواست شرایطی شکل گیرد که در دوران مربیگری‌اش اوضاع برای او به چالشی سخت تبدیل شود.

او که فصل گذشته با تیم اوج گرفته تحت تفکرات تاکتیکی‌اش که توانسته بود از قعر جدول و گزینه سقوط در مسیر نتیجه‌گیری مطلوب حرکت کند، قهرمانی را از نیز از استقلال بگیرد، این‌بار برای اهداف بزرگ‌تری چشم به امتیاز این جدال داشت.

او فصل گذشته توانست بود در قائمشهر با متوقف کردن استقلال صدرنشین آن را از قهرمانی محروم کند و نکونام که کاملا تحت فشار قرار داشت، امیدوار بود بعد از برد ارزشمند مقابل الغرافه اکنون نساجی را هم قربانی خود و اهدافش کند.

ساکت الهامی اما اکنون به گربه سیاه جواد نکونام تبدیل شده است که بار دیگر او را ناکام گذاشت؛ ساکت که اولین روز مربیگری خود در تراکتور را برابر فولاد خوزستان تحت هدایت جواد نکونام با پیروزی و گلی که رضا اسدی به ثمر رسانده بود، پشت سر گذاشته بود، یک برد دیگر را هم با نساجی مقابل فولاد خوزستان ثبت کرده است.

2083946

او در فصلی که قهرمانی نساجی را نیز رقم زده بود در اهواز برابر تیم نکونام در شرایطی به تساوی بدون گل رضایت داد که مسعود شجاعی یک پنالتی نیز از دست داده بود.

او البته در نیم فصل گذشته و با گل‌به‌خودی میثم تیموری روی نیمکت مس رفسنجان بازی را به استقلال و نکونام واگذار کرده بود، اما به طور کلی اوضاع از حیث نتایج تاثیرگذار کاملا به سود ساکت الهامی است و باید دید بعد از اینکه او قهرمانی را در فصل گذشته از نکونام گرفت و با متوقف کردنش در این فصل و پیش از دربی، حاشیه را به اردوی حریف برد، در ادامه چه خواب دیگری برای آنها دیده است و چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

ساکت الهامی بعد از تساوی ارزشمند هفته گذشته مقابل استقلال اکنون تمرکز خود را روی موفقیت برابر شمس آذر و کسب اولین پیروزی فصل قرار داده تا اوضاع را کاملا به سود خود و نساجی کند.

فریاد‌های الهامی در پایان بازی مقابل استقلال توجه بازیکنان این تیم را نیز به خود جلب کرده بود: جایی که او علی‌رغم گلایه از اتفاقات بازی که مدعی بود مانع از پیروزی تیمش شده، از بابت تداوم شکست‌ناپذیری مقابل حریف کاملا رضایت داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn