تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:33
41 بازدید
کد خبر : 322643

فوری: زلزله در هیئت مدیره پرسپولیس!

فوری: زلزله در هیئت مدیره پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، از دقایقی پیش جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در حالی برگزار شده که با جدایی حسین شهریاری، محمد دلبری و مجید پوراحمدی و همچنین حسین خبیری که سال گذشته از جمع تیم مدیریتی باشگاه جدا شد، چهار عضو تازه پای به ساختمان باشگاه گذاشتند. این در حالی است که دو عضو هیئت‌مدیره

به گزارش “ورزش سه”، از دقایقی پیش جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در حالی برگزار شده که با جدایی حسین شهریاری، محمد دلبری و مجید پوراحمدی و همچنین حسین خبیری که سال گذشته از جمع تیم مدیریتی باشگاه جدا شد، چهار عضو تازه پای به ساختمان باشگاه گذاشتند.

این در حالی است که دو عضو هیئت‌مدیره سرخپوشان احد میرزایی و محمد آخوندی خواهند بود که پیش از این نامشان به عنوان عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس مطرح شده بود اما حالا یک عضو حقوقی و یک عضو مالی هم پای به هیئت مدیره این باشگاه گذاشته‌اند. نام یکی از آنها محمد همتی، نماینده بانک شهر، است و فرد دیگر هم امروز در باشگاه حاضر شده است.

نکته مهم اینکه با خروج حسین شهریاری از هیئت‌مدیره پرسپولیس، ریاست این گروه نیز تغییر خواهد کرد و در این بین محمد آخوندی از بیشترین شانس برای تکیه بر مهمترین صندلی هیئت مدیره برخوردار است.

2084441

این در حالی است که احد میرزایی هم از اعضای مدیریتی سابق باشگاه شهرداری تبریز و ماشین سازی تبریز است که حالا در انتخابی دور از انتظار به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمده و در جلسه امروز نیز شرکت کرده است.

به این ترتیب پیمان حدادی تنها عضو هیئت مدیره پیشین پرسپولیس است که در سمت خود باقی خواهد ماند و در ترکیب جدید نیز جایگاه خود را حفظ کرده است. با این زلزله مدیریتی، شایعه تغییر رضا درویش و انتخاب مدیرعامل جدید هم در فضای مجازی منتشر شده اما فعلا اعضا قصد این تغییر را ندارند و در حال ارزیابی وضعیت و عملکرد مدیرعامل باشگاه هستند.

2084788

محمد آخوندی پیش از حضور در ساختمان باشگاه اعلام کرد که به عنوان نماینده بانک شهر که سهامدار عمده سرخپوشان است، در هیئت مدیره حضور یافته است.

اولین جلسه هیئت‌مدیره جدید پرسپولیس از دقایقی پیش آغاز شده و بعد از انتخاب رئیس به پایان خواهد رسید و احتمالا باید منتظر اظهارات اعضای هیئت مدیره ماند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn