تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:39
5 بازدید
کد خبر : 322648

متقاضیان حراجی سکه بخوانند

متقاضیان حراجی سکه بخوانند

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه… مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم سکه طلا تا ساعت ۲۳ امشب است. به گزارش تسنیم، هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات مرکز  مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه…

متقاضیان حراجی سکه بخوانندمتقاضیان حراجی سکه بخوانند

مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم سکه طلا تا ساعت ۲۳ امشب است.

به گزارش تسنیم، هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات مرکز  مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

زمان واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم که از ساعت ۱۲ روز شنبه ۳۱ شهریورماه آغاز شده است، در ساعت ۲۳ امروز یکشنبه اول مهرماه پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

متقاضیان می توانند صرفا تا ساعت ۲۳ امشب، وجه مورد نیاز را برای شرکت در حراج سکه واریز کنند و در روز حراج امکان واریز وجه و شرکت در حراج وجود ندارد؛ بنابراین متقاضیان بسته به نوع سفارش سکه‌هایی که مورد تقاضای آنها است، در بازه زمانی ذکر شده وجه خود را واریز کنند.

به گزارش تسنیم، تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، همچنین طی ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳، شاهد تخصیص ۲۰۸ هزار و ۳۶۸ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان بوده است.

هفت جلسه حراج غیرحضوری سکه طلا در این مرکز برگزار شده است که در نتیجه آن، ۹۴ هزار و ۶۵۹ ربع سکه، ۷۷ هزار و ۴۴۶ تمام سکه و ۳۶ هزار و ۲۶۳ نیم سکه تخصیص داده شده است.

همچنین، نیمه نخست سال جاری، شاهد برگزاری ۳۶ حراج حضوری در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران بود؛ طی این مدت ۸۱۶۷ کیلوگرم شمش طلا با ارزش بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت.


شمش های عرضه شده در این مرکز، یک کیلوگرمی و با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار بوده است. شمش های عرضه شده در مرکز مبادله ایران وارداتی و ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان بوده است. خریداران این شمش ها نیز صنعتگران طلای کشور و فعالان حوزه شمش بوده اند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn