تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 22:48
6 بازدید
کد خبر : 322894

تابستان با دلارچند تومانی به پایان رسید؟

تابستان با دلارچند تومانی به پایان رسید؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته و در روز شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ بازار در حالی کار خود را آغاز کرد که هر دلار آمریکا در آن با نرخ ۵۹ هزار و ۳۹۰ تومانی قیمت خورد و در طول هفته نیز با افت نسبی قیمت به کار خود ادامه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته و در روز شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ بازار در حالی کار خود را آغاز کرد که هر دلار آمریکا در آن با نرخ ۵۹ هزار و ۳۹۰ تومانی قیمت خورد و در طول هفته نیز با افت نسبی قیمت به کار خود ادامه داد. در روز چهارشنبه دوباره یک جهش قیمتی مشاهده شد که نرخ دلار را به آغاز هفته نزدیک کرد ولی در روز آخر هفته دوباره روند قیمتی کاهنده شد تا هر دلار آمریکا با نرخ ۵۹ هزار و ۲۳۰ تومان به کار خویش در آخرین هفته تابستان ۱۴۰۳ خاتمه دهد.

تابستان با دلار و درهم چند تومانی به پایان رسید؟/ نمودار

بیشترین قیمت دلار در هفت روز گذشته در روز چهارشنبه حاصل شد که هر دلار با قیمت حدود ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومانی معامله شد.کمترین نرخ به دست آمده هم در روز یکشنبه با نرخ ۵۹ هزار و ۴۰ تومان به ثبت رسید.

در زمینه یورو روز سه شنبه رکورد قیمتی در هفته آخر شهریور شکسته شد.در این روز هر یورو با قیمت ۶۶ هزار و ۲۰۰ تومان به بفروش رسید که یادآور قیمتهای فزاینده ای است که در میانه شهریور به دست آمد. کمترین نرخ حاصل شده هم با ۶۵ هزار و ۴۴۰ تومان به ازای هر یورو در روز ۲۵ شهریور ماه (یکشنبه) به ثبت رسید. یورو نیز در حالی به کار خود در تابستان امسال خاتمه داد که قیمت هر یورو بالغ بر۶۶ هزار و ۲۰ تومان در بازار اعلام شد.

تابستان با دلار و درهم چند تومانی به پایان رسید؟/ نمودار

در روز شنبه ۲۴ شهریور ماه هر در هم امارات با نرخ ۱۶ هزار و ۲۲۲ تومان در بازار عرضه شد. این در حالی است که روز سه شنبه بالاترین نرخ درهم در کل شهریورماه به ثبت رسید. در این روز هر درهم امارات با نرخ ۱۶ هزار و ۳۶۶ تومانی با ریال معاوضه شد. در آخر هفته و روز پنج شنبه ولی آرامش به نحو چشمگیری به بازار بازگشت تا هر درهم نهایتا با قیمت۱۶ هزار و ۲۱۶ تومانی تابستان را خاتمه و پاییز را آغاز کنند.

تابستان با دلار و درهم چند تومانی به پایان رسید؟/ نمودار

منبع:خبرآنلاین

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn