تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 23:43
8 بازدید
کد خبر : 322938

بیانیه فدراسیون وزنه برداری درباره حواشی اعزام به اسپانیا

بیانیه فدراسیون وزنه برداری درباره حواشی اعزام به اسپانیا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن این بیانیه آمده است: «لیست منتشر شده به‌عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا، لیست اولیه‌ای بود که بیش از سه ماه پیش در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی ارسال شد و بعد از آن در چند مرحله این لیست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن این بیانیه آمده است: «لیست منتشر شده به‌عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا، لیست اولیه‌ای بود که بیش از سه ماه پیش در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی ارسال شد و بعد از آن در چند مرحله این لیست دستخوش تغییراتی شد. به طوری که چهار نفر از لیست خارج شدند، چهار نفر با هزینه شخصی اقدام به گرفتن ویزا کردند و با هزینه خود به اسپانیا رفتند.

 

همچنین پس از تصمیم فدراسیون جهانی با توجه به اینکه یکی از نفرات محروم به اسپانیا رفته بود از اعزام پنج وزنه‌بردار دیگر جلوگیری شد و پنج نفر از جمله رئیس فدراسیون هم از سفر به اسپانیا اعلام انصراف کردند‌‌. در واقع کاروان وزنه‌برداری کشورمان متشکل از ۱۰ ورزشکار، چهار مربی، یک داور، یک پزشک، یک خبرنگار و یک سرپرست به همراه نایب رئیس فدراسیون عازم اسپانیا شد.

با این وجود متأسفانه بعضی افراد با سوءاستفاده از فضای رسانه‌ای، طی روزهای گذشته اقدام به نشر اکاذیب و فراهم کردن خوراک خلاف واقع برای رسانه‌های معاند کردند که فدراسیون با جدیت مراحل شکایت از این افراد و رسانه‌ها را پیگیری می‌کند و از حق خود در برخورد با سودجویان و حاشیه‌سازان کوتاه نخواهد آمد».

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn