تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 23:57
8 بازدید
کد خبر : 322949

تعرفه بیمه شخص ثالث اصلاح می شود

تعرفه بیمه شخص ثالث اصلاح می شود

نشست کمیته تامین مالی، بازار سرمایه و صنعت بیمه کمیسیون اقتصادی مجلس… نشست کمیته تامین مالی، بازار سرمایه و صنعت بیمه کمیسیون اقتصادی مجلس که با حضور پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و عباسیان فر رئیس مرکز مدیریت ریسک و تدوین مقررات بیمه مرکزی برگزار شد.   تجارت نیوز نوشت: در این نشست که در

نشست کمیته تامین مالی، بازار سرمایه و صنعت بیمه کمیسیون اقتصادی مجلس…

تعرفه بیمه شخص ثالث اصلاح می شودتعرفه بیمه شخص ثالث اصلاح می شود

نشست کمیته تامین مالی، بازار سرمایه و صنعت بیمه کمیسیون اقتصادی مجلس که با حضور پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و عباسیان فر رئیس مرکز مدیریت ریسک و تدوین مقررات بیمه مرکزی برگزار شد.

 

تجارت نیوز نوشت: در این نشست که در خصوص بررسی طرح اصلاح بند «ب» ماده (۱) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ برگزار شد.


در این نشست ابتدا پورکیانی به بیان مواضع بیمه گران در رابطه با مبانی قانونی، تأثیرات مالی و اقتصادی و تجارب بین المللی موضوع افت قیمت خودرو و همچنین آثار و تبعات اقتصادی و اجتماعی افزایش قیمت تمام شده بیمه شخص ثالث پرداخت و سپس در ادامه عباسیان فر اقدامات دولت در این خصوص را تشریح نمود.


در خاتمه پس از استماع گزارش مرکز پژوهش های مجلس و دیدگاههای پلیس راهور، مقرر گردید با همکاری دولت نسبت به اصلاح تعیین تعرفه بیمه شخص ثالث اقدام گردد و موضوع اصلاح بند «ب» ماده (۱) قانون بیمه شخص ثالث از دستور کار کمیسیون اقتصادی خارج گردد.

گفتنی است طرح اصلاح بند «ب» ماده (۱) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵، در خصوص موضوع خسارت ناشی از افت قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰ توسط نمایندگان مجلس در دوره یازدهم مطرح شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn