تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 6:08
4 بازدید
کد خبر : 323232

فعالان گردشگری به رویکردهای دولت چهاردهم امید بسته اند

فعالان گردشگری به رویکردهای دولت چهاردهم امید بسته اند

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیرکل گردشگری داخلی گفت: همه فعالان گردشگری به رویکردهایی که دولت دارد، امید بسته اند و روندی که دولت چهاردهم طی کرده نشان می دهد باب گردشگری در این دولت باز می شود، هرچند که نوساناتی وجود دارد. سید مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی در گفت وگو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری

جامعه ورزشی آفتاب نو:

فاطمی: فعالان گردشگری به رویکردهای دولت چهاردهم امید بسته اند

مدیرکل گردشگری داخلی گفت: همه فعالان گردشگری به رویکردهایی که دولت دارد، امید بسته اند و روندی که دولت چهاردهم طی کرده نشان می دهد باب گردشگری در این دولت باز می شود، هرچند که نوساناتی وجود دارد.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی در گفت وگو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا با اشاره به نامگذاری روز جهانی گردشگری با عنوان «گردشگری و صلح» اظهار کرد: دولت چهاردهم هم رویکرد خود را بر صلح معطوف کرده و در همین راستا ما برنامه های هفته گردشگری را در همین راستا برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: همه فعالان گردشگری به رویکردهایی که دولت دارد، امید بسته اند و روندی که دولت چهاردهم طی کرده نشان می دهد باب گردشگری در این دولت باز می شود، هرچند که نوساناتی وجود دارد.

فاطمی با بیان اینکه در بحث صلح با طبیعت موضوعاتی را دنبال کرده ایم، گفت: به دنبال این هستیم تا رویکرد پایداری را در طبیعت گردی افزایش دهیم، راه ادویه را همچون جاده ابریشم پررنگ خواهیم کرد و ارتباط با کشورهای دیگر را تقویت می کنیم.

مدیرکل گردشگری داخلی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های گردشگری ادبی با کشورهای پارسی زبان، گفت: در حوزه گردشگری خوارک هم همایش «طعم صلح» با مشارکت کشورهای خارجی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn