تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 7:06
32 بازدید
کد خبر : 323268

هر کسی یک فصل روی نیمکت ما نشسته حالا به خودش می‌گوید پیشکسوت استقلال!/ چه کسی به داوود حقدوست اجازه داد جو استقلال را بر هم بریزد؟

هر کسی یک فصل روی نیمکت ما نشسته حالا به خودش می‌گوید پیشکسوت استقلال!/ چه کسی به داوود حقدوست اجازه داد جو استقلال را بر هم بریزد؟

علی جباری هنگام گفت‌وگو با آفتاب نو بسیار عصبانی بود و اعتقاد داشت حرف‌های داوود حقدوست در این شرایط ضربه بزرگی به استقلال می‌زند. باهم مصاحبه کاپیتان پرافتخار آبی پوشان با آفتاب نو را می‌خوانیم: حرف‌های داوود حقدوست در مقام مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخته است. می‌خواهیم موضع

علی جباری هنگام گفت‌وگو با آفتاب نو بسیار عصبانی بود و اعتقاد داشت حرف‌های داوود حقدوست در این شرایط ضربه بزرگی به استقلال می‌زند. باهم مصاحبه کاپیتان پرافتخار آبی پوشان با آفتاب نو را می‌خوانیم:

حرف‌های داوود حقدوست در مقام مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخته است. می‌خواهیم موضع شما را در این مورد بدانیم

ظاهرا خیلی عصبانی هستید؟

اهمیت بازی با پرسپولیس خیلی فراتر از این حرفهاست. این آقای حقدوست هرکس که می‌خواهد، باشد ولی اجازه نداشته در شرایط کنونی اینطوری باشگاه را بر هم بریزد. مگر این آقا نمی‌گوید که سند و مدرک دارد؟ اگر واقعاً سند و مدرک دارد، می‌توانست چند روز صبر کند تا دربی برگزار شود و پس از آن اسنادش را منتشر می‌کرد. البته حتی اگر سند و مدرکی هم داشته باشد نباید چنین مواردی در مورد استقلال رسانه‌ای شود بلکه همه چیز باید در جلسات خصوصی میان مدیران و مربیان تیم حل و فصل شود. برایم عجیب است هر کسی که یک فصل روی نیمکت استقلال نشست، الان شده پیشکسوت استقلال و خود را دلسوز این تیم می‌داند! اصلاً نکته اینجاست که مگر مشاوره باشگاه اجازه دارد مصاحبه کند؟ مشاور یعنی اینکه شما به مدیرعامل استقلال راهکار ارائه بدهید و او هم مختار است که آنها را بپذیرد یا خیر! مشاور که نباید سخنگو باشد آقا. الان می‌گویند همه ارکان باشگاه ممنوع المصاحبه شده اند. این اتفاق حالا دیگر به چه درد می‌خورد؟ وقتی چنین جنگ داخلی راه افتاده دیگر مصاحبه کردن یا ساکت ماندن چه اهمیتی دارد؟

عده ای می‌گویند با توجه به فضای ایجاد شده، از میان جواد نکونام و فرشید سمیعی یک نفر قبل از پایان فصل می‌رود

من به شکل دیگری نگاه می‌کنم. به نظرم اختلافات میان فرشید سمیعی و جواد نکونام قابل حل است و آقای شهریاری می‌تواند آن را حل کند. شهریاری تاکید دارد که سال‌ها مدیریت کرده است بنابراین می‌تواند مشکلات را بشنود و اختلافات را حل کند. مشکلات نکونام و سمیعی هر چقدر بزرگتر باشد بالاخره قابل حل است جنگ ایران و عراق ۸ سال طول کشید ولی بالاخره دو طرف آشتی کردند پس اختلاف میان سرمربی و مدیرعامل استقلال نیز قابل حل است. الان همه باید روی جدال با پرسپولیس و دربی پایتخت متمرکز شویم چون این بازی برای هواداران بسیار مهم است. شک نداشته باشید اگر این بازی را ببریم، شانس بسیار خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر پیدا می‌کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn