تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 9:26
4 بازدید
کد خبر : 323390

برنامه ریزی سفر به اصفهان / همه ی هزینه هایی که تو دل نصفه جهان باید خرج کنی رو گفتیم

برنامه ریزی سفر به اصفهان / همه ی هزینه هایی که تو دل نصفه جهان باید خرج کنی رو گفتیم

شایانیوز- کیه که بدش بیاد لحظاتش رو به بهترین شکل ممکن سپری کنه مسلما هیچ کس ولی خب برای این منظور باید شرایطش رو مهیا کرد مثلا یه نفر به نظرش کیفیت اوقاتش زمانی بالا میره که مطالعه کنه به همین دلیل این فرد باید هر روز یه بخشی از تایم خودش رو به این کار اختصاص بده

شایانیوز- کیه که بدش بیاد لحظاتش رو به بهترین شکل ممکن سپری کنه مسلما هیچ کس ولی خب برای این منظور باید شرایطش رو مهیا کرد مثلا یه نفر به نظرش کیفیت اوقاتش زمانی بالا میره که مطالعه کنه به همین دلیل این فرد باید هر روز یه بخشی از تایم خودش رو به این کار اختصاص بده تا احساس بهتری داشته باشه و یا یه نفر موقعی حالش خوبه و احساس میکنه که لحظاتش غرق شادی هست که با دوستاش دورهمی داشته باشه که خب این فرد هم باید هر چند وقت یه بار شرایط رو برای این که با دوستاش حالا در هر موقعیتی مثل کافه، رستوران و یا حتی خونه ی خودش دورهمی داشته باشه مهیا کنه تا اون احساس شادی که باید و شاید رو به دست بیاره.

ولی حالا در مقاله ی امروز میخواهیم راجع به اون دسته از افرادی که شادیه لحظاتشون گره خورده به سفر کردن صحبت کنیم اون دسته ای که اگر در کمترین حالت سالی یه بار رو مسافرت نرن مسلما حالشون بد خواهد شد و از این رو باید حتما برای این منظور برای خودشون برنامه ریزی سفر داشته باشن و از اول سال یه مقصدی رو مشخص کنن که تا آخر سال بهش سفر کنن و اون رو توی لیست سفرهاشون تیک بزنن. البته که سفر رفتن همینجوری الکی الکی نیست و شما باید برای این منظور نکات زیادی رو در نظر بگیرید و به قولی برنامه ریزی داشته باشید خصوصا در مورد هزینه های خورد و خوراک و محل اقامتتون و… که خب ما در این سری از مقالات خودمون راجع به این موضوع صحبت میکنیم و حالا هم در این مطلب میخواهیم راجع به هزینه های لازم برای سفر به اصفهان در سه حالت باهاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه ریزی سفر به اصفهان

سفر به اصفهان وقتی نصف پولای جهان تو جیبته!

لاکچری سفر کردن رو کسی رد نمیکنه چرا که هیچ گونه زحمت و دردسری بری شما نخواهد داشت و تنها کاری که باید برای این منظور کنید انتخاب لباس هاتون و جمع کردن چمدونتون هست چرا که مابقی رو پول براتون انجام میده که خب در صورتی که میخواهید در یه همچنین حالتی به اصفهان سفر کنید باید برای وسیله ی حمل و نقلتون به این شهر هواپیما رو انتخاب کنید که برای بلیط اون از تهران تا اصفهان به ازای هر نفر و با ایرلاین ایران ایر باید مبلغ ۳,۴۹۹,۰۰۰ تومان با پرواز بیزینس کلاس پرداخت کنید.

حالا بعد از رسیدنتون به این شهر زیبا باید به فکر محل اقامتتون باشید که مسلما انتخابتون یکی از هتل های پنج ستاره ی اصفهان باید باشه که به عنوان مثال برای اقامت در یکی از اون ها مثل هتل عباسی اصفهان به ازای هر شب برای دو نفر و یه اتاق دوتخته باید مبلغ ۵,۷۴۲,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

برنامه ریزی سفر به اصفهان

برای غذا هم میتونید به رستوران های لاکچری این شهر مثل کافه رستوران ترنج اصفهان سر بزنید که هم فضای زیبا و دنجی داره و هم غذاهای باکیفیت و لذیذ.

برنامه ریزی سفر به اصفهان

سفر به اصفهان اقتصادی ولی بترکون

خب در ابتدای مقاله هم گفتیم که یه عده هستن که برای سفر از اول سال برنامه ریزی میکنن و خب در صورتی که شما هم از این دسته افراد هستید و برای این منظور حتی ماهانه یه پولی هم پس انداز میکنید تا یه سفر به یادموندنی برید و بر ای این سفر هیجان انگیز راصفهان رو انتخاب کردید بریم برای این که بدونیم چطور ین مسافرت رو اقتصادی و مفرح برید.

بررای این منظور باید برای رفت از قطار استفاده کنید که بلیط اون از تهران به مقصد اصفهان با یه قطار کوپه ای پنج ستاره چهار تخته به ازای هر نفر ۸۱۳,۷۰۰ تومان هست.

بعد از رسیدن به نصف جهان هم باید برای محل اقامتتون بیندیشید که برای این منظور میتونید از هتل های دو ستاره در این شهر زیبا استفاده کنید به عنوان مثال برای هتل چهل پنجره اصفهان به ازای هر شب و برای دو نفر و یه اتاق دو تخته باید مبلغ ۲,۹۲۱,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

برنامه ریزی سفر به اصفهان

برای خورد و خوراک هم میتونید رستوران های با کیفیت ولی ارزون رو امتحان کنید مثلا در رستوران ترمه و طاووس واقع در اصفهان شما باید برای یه سیخ کوبیده همراه با دورچین مبلغ ۲۶۰ هزار تومان پرداخت کنید.

برنامه ریزی سفر به اصفهان

سفر به اصفهان وقتی عشقشو داری ولی پولشو نداری

خب یه وقتایی هم توی زندگی هست که آدم دوست داره سفرهای یهویی بره ولی خب شاید برای این منظور اونقدرا که باید و شاید پول نداشته باشه که خب برای این حالت هم نیازی نیست که خودتون رو از سفر محروم کنید پس برای اقتصادی ترین حالت ممکن برای سفر به اصفهان به روش زیر برنامه ریزی کنید:

به عنوان وسیله ی نقلیه اتوبوس رو انتخاب کنید که بلیط اون به ازای هر نفر از تهران تا اصفهان برابر با ۲۵۶,۰۰۰ تومان هست. بعد از رسیدن به این شهر هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که میتونید توی مسافرخونه های این شهر اقامت داشته باشید مثلا شما میتونید توی مسافرخونه ی جهان برای یه اتاق دو تخته و به ازای دو نفر مبلغ ۵۹۰ هزار تومان پرداخت کنید برای غذا هم میتونید کنسروی، الویه ی حاضری و فست فود میل کنید تا هزینه هاتون کمتر بشه.

برنامه ریزی سفر به اصفهان

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn