تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 10:06
4 بازدید
کد خبر : 323430

پیکر‌های ۴ کارگر معدنجوی طبس شب گذشته از تونل c بیرون کشیده شد

پیکر‌های ۴ کارگر معدنجوی طبس شب گذشته از تونل c بیرون کشیده شد

بازدید:۵ معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیکر‌های ۴ کارگر معدنجوی طبس شب گذشته از تونل c بیرون کشیده شد، گفت: دسترسی به محبوس‌شدگان در تونل به دلیل تصاعد مکرر گاز از لایه‌های زغال‌سنگی بسیار سخت است.  طالبی، معاون استانداری خراسان جنوبی درباره آخرین اقدامات انجام شده در امدادرسانی به کارگران معدن طبس، گفت:

بازدید:۵

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیکر‌های ۴ کارگر معدنجوی طبس شب گذشته از تونل c بیرون کشیده شد، گفت: دسترسی به محبوس‌شدگان در تونل به دلیل تصاعد مکرر گاز از لایه‌های زغال‌سنگی بسیار سخت است.

 طالبی، معاون استانداری خراسان جنوبی درباره آخرین اقدامات انجام شده در امدادرسانی به کارگران معدن طبس، گفت: باتوجه به تلاش مستمر و مداوم گروه‌های امدادی و تخصصی در داخل تونل C معدن شرکت معدنجو، آنها شب گذشته موفق شدند، پیکر‌های ۴ کارگر معدنجوی طبس را از تونل c بیرون بکشند.


وی با اشاره به استقرار و تلاش تمام نیروهای امدادی در این حادثه، گفت: امیدواریم تعداد دیگری از کارگران که در داخل تونل محبوس شدند که از آنها سرنوشت و اطلاعات خاصی نداریم یگان‌های تخصصی که کار امداد و نجات انجام می‌دهند بتوانند هرچه سریعتر به این افراد دسترسی پیدا کنند.

معاون استانداری خراسان جنوبی افزود: دسترسی به محبوس‌شدگان در تونل به دلیل تصاعد مکرر گاز از لایه‌های زغال‌سنگی بسیار سخت است.

 

 

انتهای پیام/۲۱۱۱۱ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn