تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 11:02
5 بازدید
کد خبر : 323483

آغاز ترافیک سنگین در یافت آباد

آغاز ترافیک سنگین در یافت آباد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترددها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم.

وی گفت: پیش بینی می‌شد که با بازگشایی مدارس و افزایش یافتن سفرهای آموزشی به جریان ترافیک، این حجم از ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم. محدوده‌های آبشناسان و یافت آباد که هیچگاه ترافیک با این حجم در آن مشاهده نمی‌شد، الان دارای بار سنگین ترافیکی و ترددهای زیاد است.

سرهنگ شریفی گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، چمران، امام علی (ع)، صیاد، زین الدین، آبشناسان، تهران – کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

وی گفت: ترافیک‌ها از لحاظ غربی و شرقی صبح و عصرها در تهران در سه محور هاشمی رفسنجانی، بزرگراه حکیم و همت است که بیشترین حجم ترافیک را به خود در این خصوص اختصاص می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترددها در این مقاطع هستیم.

سرهنگ شریفی در خصوص استفاده از کلاه ایمنی گفت: برخی از موتورسواران از کلاه استفاده نمی‌کنند به این بهانه که حالت موهای آنان به هم می‌ریزد و از این توجیه جهت عدم استفاده از کلاه ایمنی بهره می‌جویند که باید به آنان بگوییم که سر شما باید سالم بماند که شما بتوانید موهای خود را حالت بدهید و آنها را داشته باشید. موتورسواران حتماً در ترددهای خود از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند و حتماً کلاه ایمنی تهیه کنند که قسمت فک آنها را بپوشاند چون در ضرباتی که در تصادفات به آنها وارد می‌شود بعد از سر به فک نیز آسیب می‌رسد و این ضربه به ستون فقرات و مهره‌های بدن آسیب جدی می‌رسد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn