تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 11:35
6 بازدید
کد خبر : 323518

پشت پرده دلخوری نکونام از سمیعی به خاطر مصاحبه حقدوست!

پشت پرده دلخوری نکونام از سمیعی به خاطر مصاحبه حقدوست!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، داوود حقدوست مشاور مدیرعامل استقلال چند روز پیش به شکلی عجیب یک نشست خبری برگزار کرد، نشستی که بعد از آن مدیران باشگاه اعتقاد داشتند از برگزاری آن خبر نداشته‌اند. صحبت‌های نکونام در عرض چند ساعت از سوی جواد نکونام پاسخ داده شد و او ادعا کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، داوود حقدوست مشاور مدیرعامل استقلال چند روز پیش به شکلی عجیب یک نشست خبری برگزار کرد، نشستی که بعد از آن مدیران باشگاه اعتقاد داشتند از برگزاری آن خبر نداشته‌اند.

صحبت‌های نکونام در عرض چند ساعت از سوی جواد نکونام پاسخ داده شد و او ادعا کرد سمیعی جمله جمله صحبت‌های حقدوست را به او دیکته کرده است.

ظاهرا دلیلی که باعث شده نکونام چنین تصوری بکند به بخشی از صحبت‌های  حقدوست برمی‌گردد که در اعتراض به رقم بالای دستمزد یوسو سسما، مدعی شد رقم قرارداد مربی بدنساز ساپینتو ۳۵ هزار دلار بوده است.

طبیعتا از بین مدیران فعلی استقلال در زمان سرمربیگری ساپینتو، فقط فرشید سمیعی به عنوان معاون حقوقی در باشگاه حضور داشت و فقط او می‌داند قرارداد مربی بدنساز او چقدر بوده است.

نکونام مطمئن است که تمام صحبت‌های حقدوست با هماهنگی سمیعی بوده است و به همین دلیل هم مدعی است مدیرعامل استقلال در دربی دوست ندارد این تیم نتیجه بگیرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn