تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 12:38
4 بازدید
کد خبر : 323582

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند خرید و فروش خودرو در بجنورد

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند خرید و فروش خودرو در بجنورد

بازدید:۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو نفر کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۰ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.  به گزارش صد آنلاین،فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو نفر کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۰ فقره پرونده جعل و

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند خرید و فروش خودرو در بجنورد

بازدید:۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو نفر کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۰ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

 به گزارش صد آنلاین،فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو نفر کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۰ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

 

 

 

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره کلاهبرداری با ترفند خرید و فروش خودرو و … در سطح شهر بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند دو نفر کلاهبردار سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند. این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۲۰ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد تاکنون ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند. به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از مردم هم انتظار داریم تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn