تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 12:48
6 بازدید
کد خبر : 323590

رئیس دفتر رهبری: زنان به برکت نظام به جا‌ی مهم رسیدند

رئیس دفتر رهبری: زنان به برکت نظام به جا‌ی مهم رسیدند

محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام رهبری در آیین بهره‌برداری و رونمایی از طرح‌های ارتقای عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشورمان زندگی می‌کنیم و می‌بینیم که در این نظام چقدر به زنان احترام می‌کنند و می‌بینیم آن‌هایی که در فضای مجازی داد می‌زنند در

محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام رهبری در آیین بهره‌برداری و رونمایی از طرح‌های ارتقای عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشورمان زندگی می‌کنیم و می‌بینیم که در این نظام چقدر به زنان احترام می‌کنند و می‌بینیم آن‌هایی که در فضای مجازی داد می‌زنند در غرب چه می‌کنند و می‌دانیم که زنان در غرب چیزی بیش از ابزار نیستند. این در حالی است که زنان با رعایت حجاب در بالاترین رتبه در رشته‌های علمی به ویژه در رشته‌های پزشکی قرار دارند و زنان به برکت این نظام به جا‌های مهمی و مقامات بالاتر رسیدند.

وی ادامه داد: امروز تمام سعی دشمن بر این است که به این نظام لطمه بزند و آرزوی به گور برده دشمن این است که به این نظام آسیب برساند و در فضای مجازی مدام دروغ و باطل می‌گویند و می‌بینیم که در غزه و فلسطین چه کار می‌کنند؟

رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: با اجرای حکم اعدام شهید عجمیان که این شهید را مثله و بر روی زمین کشیده بودند در فضای مجازی و غرب فریاد می‌زدند، اما نسبت به اعدام یک قاتل فریاد می‌زدند، اما برای شهادت و قتل عام کودکان و زنان در غزه و فلسطین آقایان در حقوق بشر خفه شدند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: بار‌ها این موضوع را گفته‌ام که باید آگاهی از دشمن را افزایش دهیم و دشمن اول ما آمریکا است و ببینید همین آمریکا با سیاه پوستان چه کردند و چه راحت آن‌ها را می‌کشند.

حجت الاسلام و المسلمین تاکید کرد:، اما قدرت نظامی ما در حدی است که جرات نمی‌کند کوچکترین تعرضی نسبت به ما داشته باشند و روز گذشته هم دیدیم که حزب الله لبنان چه به سر اسراییل آورد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn