تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 13:37
65 بازدید
کد خبر : 323644

آقای حقدوست! با آن مصاحبه ریشه استقلال را زدی/ به نظرم با مدیران استقلال هماهنگ شده بود!

آقای حقدوست! با آن مصاحبه ریشه استقلال را زدی/ به نظرم با مدیران استقلال هماهنگ شده بود!

جامعه ورزشی آفتاب نو: بهتاش فریبا درباره حواشی باشگاه استقلال به آفتاب نو گفت: برای من خیلی عجیب بود؛ اولا انتخاب آقای حق دوست که دوست خوب و بامعرفت من است به عنوان مشاور مدیرعامل واقعا عجیب بود. نکته دوم، دوست خوب من الان چه وقت مصاحبه کردن است؟ می دانید هفته دربی حساس است

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بهتاش فریبا درباره حواشی باشگاه استقلال به آفتاب نو گفت: برای من خیلی عجیب بود؛ اولا انتخاب آقای حق دوست که دوست خوب و بامعرفت من است به عنوان مشاور مدیرعامل واقعا عجیب بود. نکته دوم، دوست خوب من الان چه وقت مصاحبه کردن است؟ می دانید هفته دربی حساس است و هواداران علاقه مند به پیروزی هستند. شما با این کار ریشه تیم را زدی. از ۲ شب پیش خیلی به این مساله فکر می کنم کنفرانس هماهنگ شده بوده یا نه؟ من فکر می کنم وقتی کنفرانس گذاشتی و ۱۰ میکروفن بوده بدون هماهنگی سخت است و قطعا هماهنگ شده بوده است. منتظرم خودشان بگویند آیا این مصاحبه هماهنگ شده بوده یا نه.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد انتخاب حق دوست به عنوان مشاور مدیرعامل هم گفت: گاهی مدیریت قصد دارد صحبتی کند و آن صحبت ها طور دیگر و از زبان کس دیگری زده می شود، این مساله وجود دارد. شنیدم آقای حق دوست اخراج شده اند ولی من سوال این است که اگر قرار بود اخراج شوند اصلا چرا ایشان را آوردند.

فریبا با انتقاد از عملکرد هلدینگ خلیج فارس هم گفت: هلدینگ دارد با آوردن افراد غیر استقلالی دارد در تیم حاشیه ایجاد می کند. این همه پیشکسوت داریم، نمی گویم حقدوست پیشکسوت نیست ولی خیلی افراد با سابقه داریم. آقای روشن، علی جباری، کارگرجم و جواد قراب بزرگان باشگاه ما هستند و اگر قرار بوده مشاوری انتخاب شود، چرا نباید از بین آنها باشد؟ انشااله دربی را ببریم و بعدش بدون بدون پرده حرف می زنیم. باید تکلیف تیم را روشن کرد، یک بام و ۲ هوا بودن به تیم لطمه می زند.

فریبا در پایان گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و فکر می کنم  فقط در پست مهاجمان مشکل داریم. صفحات مجازی به اسم استقلال به این آسیب می زنند ولی فکر می کنم استقلال یک تیم تکمیل است و می تواند برنده از زمین خارج شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn