تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 14:02
18 بازدید
کد خبر : 323674

عصبانیت شدید هانسی فلیک از یک خبرنگار؛ الان وقت این سوال‌هاست!؟

عصبانیت شدید هانسی فلیک از یک خبرنگار؛ الان وقت این سوال‌هاست!؟

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، به‌شدت از سوال یکی از خبرنگاران درباره انتخاب جایگزین مارک آندره تراشتگن ناراحت شد. این اتفاق در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۵-۱ بارسلونا مقابل ویارئال در هفته ششم لالیگا رخ داد. فلیک در ابتدای صحبت‌هایش ابراز خوشحالی کرد که تیمش در خانه حریف به چنین برد پرگلی دست یافته و

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، به‌شدت از سوال یکی از خبرنگاران درباره انتخاب جایگزین مارک آندره تراشتگن ناراحت شد. این اتفاق در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۵-۱ بارسلونا مقابل ویارئال در هفته ششم لالیگا رخ داد.

فلیک در ابتدای صحبت‌هایش ابراز خوشحالی کرد که تیمش در خانه حریف به چنین برد پرگلی دست یافته و گفت: «از نتیجه واقعا خوشحالم اما بزرگترین ناراحتی‌ام از بازی امشب بابت مصدومیت تراشتگن است. من هم مانند شما اطلاعات دقیقی ندارم و باید منتظر تیم پزشکی بمانیم. باید این واقعیت را بپذیریم که او مدتی دور خواهد بود.»

اما زمانی که خبرنگاری از فلیک درباره برنامه‌اش برای انتخاب جایگزین تراشتگن سوال کرد، او به شدت عصبانی شد و پاسخ داد: «این سوال را اصلاً دوست نداشتم. درک کنید که ناراحت هستم و نمی‌خواهم درباره چنین مسائلی صحبت کنم. ما امروز یکی از بهترین نفرات‌مان را از دست دادیم.»

فلیک در پایان به درخشش بازیکنان هجومی نظیر رافینیا اشاره کرد و گفت: «رافینیا تمام توانش را برای بارسلونا می‌گذارد، درست مثل یامال و لواندوفسکی.»

بارسلونا با این پیروزی، ششمین برد پیاپی خود را کسب کرد و همچنان در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: ضربه سنگین به بارسلونا؛ تیم فلیک بی‌دروازه‌بان و کاپیتان شد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn