تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 14:29
3 بازدید
کد خبر : 323701

رضایت مردم در سایه رضایتمندی کارکنان حاصل می شود

رضایت مردم در سایه رضایتمندی کارکنان حاصل می شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۹۴۶۹ تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ – ۱۰:۳۷ به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمدرضا ظفرقندی، در اولین نشست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با کارکنان ستادی این وزارتخانه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: کادر بهداشت و درمان کشور در تمامی بحران ها، از جمله

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۹۴۶۹

تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ – ۱۰:۳۷

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمدرضا ظفرقندی، در اولین نشست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با کارکنان ستادی این وزارتخانه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: کادر بهداشت و درمان کشور در تمامی بحران ها، از جمله دوران دفاع مقدس، دوران کرونا و سیل و زلزله، در خط مقدم خدمت رسانی به مردم عزیز قرار دارد و از خود کارنامه درخشانی برجای گذاشته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی در حوزه سلامت، گفت: هدف غایی وزارت بهداشت تامین رضایتمندی مردم است، اما این هدف در سایه رضایتمندی کارکنان حاصل می شود.

دکتر ظفرقندی تصریح کرد: وظیفه مدیران در هر سازمانی این است که پرسنل به لحاظ معیشتی، سلامت جسمانی، سلامت روانی و به لحاظ جایگاه، تکریم و عدالت در سازمان و محل اشتغال، از شرایط خوبی برخوردار باشند.

وزیر بهداشت در پایان بر ضرورت استمرار برگزاری جلسات هم اندیشی مدیران و کارکنان و تبادل نظرات و استماع پیشنهادات و دغدغه های آنان در فضایی صمیمانه با رویکرد وفاق و همدلی، تاکید کرد.

گفتنی است، اولین نشست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با کارکنان ستاد وزارت بهداشت با حضور دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی جعفریان، مشاورعالی وزیر بهداشت و مهندس موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمع کثیری از کارکنان در سالن امام جواد (ع) وزارت بهداشت، برگزار شد. مهندس موهبتی در این نشست صمیمی، ضمن تشریح برنامه ها و سیاست های معاونت توسعه در راستای تکریم نیروی انسانی و رفع بی عدالتی و تبعیض، سخنان و دغدغه های کارکنان را شنید و درخصوص برخی از موارد مطرح شده، قول بررسی و رسیدگی داد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn