تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 14:42
14 بازدید
کد خبر : 323715

خوراکچی: اتفاقات دیدار ایران و فرانسه طبیعی بود/ کیفیت متفاوتی از تیم شمسایی خواهیم دید

خوراکچی: اتفاقات دیدار ایران و فرانسه طبیعی بود/ کیفیت متفاوتی از تیم شمسایی خواهیم دید

در گفت و گو با آنا مربی فوتسال گفت: مطمئن باشید در مرحله حذفی کیفیت متفاوتی از ایران خواهیم دید و روی خوش فوتسال به ما باشد تا مراحل پایانی خود را بالا می‌کشیم.   محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله حذفی جام جهانی ازبکستان به

در گفت و گو با آنا

خوراکچی: اتفاقات دیدار ایران و فرانسه طبیعی بود  کیفیت متفاوتی از تیم شمسایی خواهیم دید

مربی فوتسال گفت: مطمئن باشید در مرحله حذفی کیفیت متفاوتی از ایران خواهیم دید و روی خوش فوتسال به ما باشد تا مراحل پایانی خود را بالا می‌کشیم.  

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله حذفی جام جهانی ازبکستان به عنوان صدرنشین اظهار کرد: صعود به عنوان تیم صدرنشین با امتیازات کامل باعث غرور و افتخار است، اما مسیری که تا فینال پیش روی تیم ملی قرار می‌گیرد اهمیت زیادی دارد. در برخی مواقع صعود به عنوان تیم دوم مسیر هموارتری را پیش رو تیم قرار می‌دهد. تیم ملی ایران صدرنشین گروهی شد که باید در مرحله بعدی با تیم سوم گروه E مراکش بازی کند که پیشرفت و توسعه فوتسال آن زبانزد علم و خاص است.  

وی ادامه داد: بازی با مراکشی که می‌تواند شگفت ساز شود یک نوع بدشانسی است ولی همه می‌گویند نباید در برابر حریفی که قدرتمند است ترسی داشته باشید. این یک واقعیت است که مربیان دوست دارند با حریفانی روبه رو شوند که ضعیف‌تر هستند. ما در صورتی که از مراکش عبور کنیم در بازی بعدی با برزیل بازی خواهیم کرد که پرافتخارترین است و اگر از این تیم بزرگ بگذریم با اسپانیا دیدار داریم. بالاخره این اتفاق افتاده و ما به عنوان صدرنشین در طرف سخت جدول مرحله حذفی هستیم. چاره‌ای جز این نیست که بهترین نمایش را ارائه کنیم و همان‌طور که موفق شدیم در جام جهانی ۲۰۱۶ برزیل را شکست دهیم و در نهایت هم سوم شدیم.  

این مربی فوتسال درباره انتقاداتی که به بازی ایران و فرانسه شده بود که دو تیم تلاش کردند تا برنده نشوند تا در سمت آسان جدول مرحله حذفی قرار بگیرند، عنوان کرد: دوره قبل آرژانتین در بازی با ما وقتی دید که گلزن نیستیم گل دوم را زد و صدرنشین شد. این بار هم ایران و فرانسه در شرایطی مشابه قرار داشتند. تیم ملی ایران با تساوی صدرنشین می‌شد و وقتی دید فرانسه حاضر نیست به گل برسد، با گل‌هایی که به ثمر رساند صدرنشین شد. بازیکنان دو تیم بازی همیشگی خود را ارائه نکردند و این موضوع انتقاد سرمربی تایلند و فالکائو ستاره نامدار برزیل را به دنبال داشت. اتفاقی طبیعی رخ داد و بین بازی با مراکش، برزیل و اسپانیا تا تایلند و پاراگوئه و … ایران به طرف سخت و فرانسه به سمت آسان جدول رفتند. تیم‌های دیگری هم به جای ایران و فرانسه بودند نمایشی مشابه را ارائه می‌کردند. پرتغال، برزیل و اسپانیا هم چنین کاری می‌کردند. پرتغال و مراکش هم در بازی خود تلاش کردند تا برنده شوند و حریف ایران نباشند.

خوراکچی در مورد اینکه احتمال خلق شگفتی ایران و صعود به نیمه‌نهایی خاطرنشان کرد: دوره قبل ایران در جمع ۸ تیم حذف شد و این دوره هم در مسیر سختی قرار گرفته تا خود را به نیمه‌نهایی برساند. مراکش، برزیل و اسپانیا مدعی قهرمانی هستند. اگر بدشانسی نداشته باشیم، چون تیم با قدرتی هستیم با توجه به پیش بینی تمامی احتمالات و آنالیز دقیق رقبای بسیار خوبی که در مقابل ما هستند، دور از دسترس نیست که بتوانیم بازی‌های بسیار خوبی ارائه کنیم و برابر بهترین تیم‌های جهان نتایج پیروزمندانه بگیریم. تیم منسجمی داریم و از کادرفنی بسیار باهوشی به رهبری وحید شمسایی بهره می‌بریم، مطمئن باشید کیفیت متفاوتی از ایران خواهیم دید و بازیکنانی بیشتر به بازی گرفته می‌شوند که تجربه بازی در بالاترین سطح فوتسال جهان را دارند. بدشانس باشیم از دور رقابت‌ها کنار می‌رویم، اما روی خوش فوتسال به ما باشد تا مراحل پایانی خود را بالا می‌کشیم.  

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn