تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 14:55
4 بازدید
کد خبر : 323728

همه آنچه برای راحتی نیاز است

همه آنچه برای راحتی نیاز است

«تابناک با تو» – طراحی این صندلی با در نظرگرفتن تناسبات انسانی و توجه به نیاز‌های انسان و با خمش و تعادل مناسب برای کاربرد‌های متفاوت از جمله نشستن در حالت نیمه خوابیده برای استراحت، حالت خوابیده، حالت کار پشت میز و قابل انعطاف برای همه زمان‌های مورد نیاز می‌باشد از این صندلی به دلیل

«تابناک با تو» – طراحی این صندلی با در نظرگرفتن تناسبات انسانی و توجه به نیاز‌های انسان و با خمش و تعادل مناسب برای کاربرد‌های متفاوت از جمله نشستن در حالت نیمه خوابیده برای استراحت، حالت خوابیده، حالت کار پشت میز و قابل انعطاف برای همه زمان‌های مورد نیاز می‌باشد از این صندلی به دلیل طراحی متناسب می‌توان در خانه، محل کار و یا بسته به نیاز بهره برده و عملکرد بالا وراحتی را با این صندلی چندمنظوره برای خود به ارمغان آورید.

نکته قابل توجه درطراحی هوشمندانه این محصول، زیبایی و توجه به جزئیات در حین توجه به نیاز‌ها و مقیاس انسانی و حالت‌های آسایش انسان در هنگام نشستن و استراحت و در حین فعالیت می‌باشد که این امر این طراحی را منحصر به فرد و ویژه ساخته است:

آنچه برای راحتی نیاز است در یک صندلی (دکوبوم

آنچه برای راحتی نیاز است در یک صندلی (دکوبوم

آنچه برای راحتی نیاز است در یک صندلی (دکوبوم

آنچه برای راحتی نیاز است در یک صندلی (دکوبوم

آنچه برای راحتی نیاز است در یک صندلی (دکوبوم

آنچه برای راحتی نیاز است در یک صندلی (دکوبوم

بررسی کیفیت این صندلی بر اساس ۵ معیار

صندلی Varier Gravity Balans، از هر دو مشخصه «کاربرد» و «راحتی» برخوردار است. ۵ معیار مهم شامل ارگونومیک بودن، نرمی، قابلیت تنظیم، متریال قابل‌تنفس و تکیه‌گاه مناسب برای ارزیابی صندلی‌ها وجود دارد که این مدل، همگی را برآورده می‌سازد.

ارگونومیک

دانش ارگونومیک، عبارت است از بهینه‌سازی طراحی صندلی برای هماهنگی با همه نیاز‌های طبیعی بدن، فرم بدن و الگو‌های حرکت بدن. صندلی Varier، به حفظ حالت بدنی طبیعی کمک می‌کند و فشار اضافی را از روی مفاصل برمی‌دارد. بنابراین، ریسک بیماری‌های استخوانی و عضلانی در انسان، به حداقل می‌رسد.

نرمی و تشک‌ها

فوم باکیفیت در این نوع صندلی، برای هماهنگی با انحنای بدن، انعطاف نشان می‌دهد، وزن را به‌طور یکسان توزیع می‌کند و فشار وارده بر بدن را پایین می‌آورد. بنابراین، نشستن یا خوابیدن طولانی‌مدت روی آن، انسان را خسته نخواهد کرد.

قابلیت تنظیم

صندلی Varier، در زوایای گوناگون به حالت پایدار می‌ایستند و کاربرد‌های مختلف مانند دراز کشیدن، نشستن و خوابیدن را امکان‌پذیر می‌سازد.

متریال تنفس پذیر

جهت کاهش تعرق بدن، مواد به‌کاررفته در صندلی باید به‌خوبی هوا را از خود عبور دهند. با صندلی Varier، دمای بدن خنک می‌ماند و راندمان کاری انسان، افزایش خواهد یافت.

تکیه‌گاه

این صندلی، یکی از بلندترین، ارگونومیک‌ترین و راحت‌ترین تکیه‌گاه‌ها را دارد. افرادی که از ناراحتی‌های ستون فقرات رنج می‌برند، هرگز روی آن احساس ناراحتی نخواهند داشت.

منبع: دکوبوم

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn