تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 14:57
50 بازدید
کد خبر : 323731

خوشبینی نکونام نسبت به مصدومان استقلال/ کاکوتا و بلانکو به دربی می‌رسند؟

خوشبینی نکونام نسبت به مصدومان استقلال/ کاکوتا و بلانکو به دربی می‌رسند؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، گائل کاکوتا، گوستاوو بلانکو و علیرضا کوشکی سه مصدوم استقلال هستند که این هفته برابر نساجی به میدان نرفتند. در این میان شنیده می‌شود جواد نکونام از کادرپزشکی تیمش خواسته هرطور شده این بازیکنان را به بازی برابر پرسپولیس برسانند که حداقل بتوانند دقایقی به تیم کمک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، گائل کاکوتا، گوستاوو بلانکو و علیرضا کوشکی سه مصدوم استقلال هستند که این هفته برابر نساجی به میدان نرفتند. در این میان شنیده می‌شود جواد نکونام از کادرپزشکی تیمش خواسته هرطور شده این بازیکنان را به بازی برابر پرسپولیس برسانند که حداقل بتوانند دقایقی به تیم کمک کنند.

پیگیری‌های آفتاب نو نشان می‌دهد بلانکو قطعا مشکلی برای حضور در دربی نخواهد داشت چرا که در تمرین دیروز آبی پوشان حضور کاملی داشته است. ضمن اینکه کاکوتا هم روز گذشته در بخشی از تمرین به نرم دوی پرداخته و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، خرید کنگویی استقلال امروز به تمرینات برمی‌گردد. درباره علیرضا کوشکی هم باید گفت او اوضاعی مشابه کاکوتا دارد و اگر امروز بتواند به تمرین بپردازد، قطعا برابر پرسپولیس توانایی بازی کردن خواهد داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn