تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 15:47
7 بازدید
کد خبر : 323788

استقلال چگونه چند روز پیش از دربی به حاشیه رفت؟

استقلال چگونه چند روز پیش از دربی به حاشیه رفت؟

فرهیختگان: معمولا دو تیم پرطرفدار پایتخت پیش از مصاف حساس دربی برنامه‌های ویژه‌ای برای تقویت روحی و روانی خود و همچنین تخریب تیم حریف دارند تا بتوانند در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز فصل موفق بوده و بردی دلچسب را برای خود رقم بزنند. اتفاقی که مدیران فعلی باشگاه استقلال ظاهرا اعتقاد چندانی به آن

فرهیختگان: معمولا دو تیم پرطرفدار پایتخت پیش از مصاف حساس دربی برنامه‌های ویژه‌ای برای تقویت روحی و روانی خود و همچنین تخریب تیم حریف دارند تا بتوانند در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز فصل موفق بوده و بردی دلچسب را برای خود رقم بزنند.

اتفاقی که مدیران فعلی باشگاه استقلال ظاهرا اعتقاد چندانی به آن ندارند و نه‌تنها در آستانه دربی ۱۰۴ آرامش را به تیم خود تزریق نکرده‌اند بلکه در رخدادی عجیب مصاحبه بدموقع و بی‌مناسبت مشاور مدیرعامل باشگاه بنزینی بود بر آتش اختلافات و حواشی این باشگاه پرطرفدار که در ادامه با واکنش و مصاحبه تند جواد نکونام همراه بود.

استقلال فصل را پرنوسان آغاز کرد و درحالی‌که به نظر می‌رسید برابر الغرافه به ساحل آرامش رسیده و برد این تیم قطری در نخستین بازی استقلال در لیگ نخبگان آسیا می‌تواند شروع موفقیت‌هایش باشد اما ظاهرا فعلا قرار نیست این اتفاق رخ دهد. با این حال دربی ۱۰۴ یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل استقلال و نکونام است و مصاحبه علیه سرمربی تیم در فاصله چند روز مانده به این مسابقه آن هم از سوی یکی از نزدیکان مدیرعامل اگر خوشبینانه به آن نگاه کنیم رفتاری بسیار مبتدیانه است.

از سوی دیگر واکنش فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه به این ماجرا هم در نوع خود جالب توجه بود. او نه‌تنها به صحبت‌های مشاور خود اعتراضی نکرد بلکه حتی در این باره ترجیح داد سکوت کند و این احمد شهریاری بود که در آخرین ساعات شب در یک گفت‌وگو با کانال باشگاه تلاش کرد اوضاع را آرام کرده و تنش را از تیم دور کند.

شکی نیست که چنین اتفاقاتی تاثیری منفی روی عملکرد تیم در دربی خواهد داشت و بار دیگر این گزاره را ثابت می‌کند که مدیریت در باشگاه‌های بزرگ نیاز به افرادی دارد که بتوانند در بزنگاه‌ها و شرایط حساس تیم را از بحران خارج کنند نه اینکه از طریق اطرافیان خود حاشیه جدیدی ایجاد کنند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn