تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 16:00
25 بازدید
کد خبر : 323800

لطفی:سمیعی اگر حرفی دارد خودش بزند و از زبان دیگران آن را مطرح نکند/استقلال کار سختی در دربی دارد

لطفی:سمیعی اگر حرفی دارد خودش بزند و از زبان دیگران آن را مطرح نکند/استقلال کار سختی در دربی دارد

در گفت و گو با آنا بازیکن سابق استقلال گفت: فرشید سمیعی اگر حرفی دارد خودش آن را مطرح کند و بهتر است حرفش را در دهان شخص دیگری نگذارد. سعید لطفی در گفت وگو با خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال مقابل نساجی مازندران و اینکه در ۴ بازی پیش از دربی با پرسپولیس تنها

در گفت و گو با آنا

لطفی:سمیعی اگر حرفی دارد خودش بزند و از زبان دیگران آن را مطرح نکند استقلال کار سختی در دربی دارد

بازیکن سابق استقلال گفت: فرشید سمیعی اگر حرفی دارد خودش آن را مطرح کند و بهتر است حرفش را در دهان شخص دیگری نگذارد.

سعید لطفی در گفت وگو با خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال مقابل نساجی مازندران و اینکه در ۴ بازی پیش از دربی با پرسپولیس تنها ۵ امتیاز گرفته، اظهار کرد: هنوز زود است که بخواهیم عملکرد کادرفنی استقلال را قضاوت کنیم و باید زمان بیشتری داد تا کادرفنی بتواند خواسته‌های فنی خود را به تیم انتقال دهد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند و بازی منسجمی ارائه کنند. تیم به انسجام برسد با توجه به مهره‌هایی که دارد در کسب نتیجه بهتر عمل می‌کند، ضمن اینکه رقبا همواره برابر استقلال با انگیزه مضاعفی بازی می‌کنند و نساجی هم با نفرات جدیدی که جذب کرده بود تلاش زیادی کرد تا بازنده نباشد و به هدف خود رسید.

سرمربی پاسخگوی نفرات جذب شده است

وی در مورد اینکه کوین یامگا با وجود اصرار برای بازی در استقلال با پاسخ منفی مواجه شد تا در نهایت به نساجی برود و در اولین خود هم دروازه استقلال را باز کند، گفت: شکی نیست که یامگا بازیکن با کیفیتی است و در هر تیمی بازی کند مهره مؤثری خواهد بود ولی باید این حق را به سرمربی استقلال داد تا با توجه به اندیشه‌های تاکتیکی که داشته بازیکنان خود را برای طول فصل انتخاب کند و قطعاً یامگا جایی در برنامه‌های نکونام نداشته است. بی‌انصافی است به سرمربی استقلال یا هر تیم دیگری بگوییم چرا بازیکن یا بازیکنانی که مورد نظر ما بوده‌اند جذب نشده‌اند. حتما برنامه‌هایی داشته تا نفرات مدنظرش را انتخاب کند و این حق طبیعی سرمربی است که بازیکنانش را انتخاب کند، چون به واسطه آن پاسخگو خواهد بود.  

تا حدود زیادی کار استقلال سخت است

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه با خرید‌هایی که صورت گرفته انتظار هواداران از تیم شان بیشتر شده، عنوان کرد: این کادرفنی است که باید در مورد شرایط تیم تصمیم بگیرد و بتواند انتظارات هواداران را فراهم کند. استقلال این هفته دربی را پیش رو دارد که یک بازی متفاوت با دیگر دیدار‌های لیگ برتر است؛ بنابراین باید در ابتدا بازی تماشاگرپسندی را از سوی تیم استقلال ببینیم. در ادامه هم نتیجه مطلوبی بگیرد تا بتواند هواداران خود را خوشحال کند و آنها را بیش از پیش به حمایت از خود ترغیب کند. تا حدود زیادی کار استقلال سخت است، چون حریف بسیار آماده بوده و برابر چنین حریفی نباید اشتباه داشت. در ادامه هم با کسب نتایج خوب در دیدار‌های بعدی، هواداران بیشتر از قبل به حمایت از تیم خود می‌پردازند.

داستان دربی با همه بازی‌ها متفاوت است

وی در مورد اینکه بخت کدام تیم سرخابی پایتخت برای برتری در دربی بیشتر است، تصریح کرد: داستان دربی با همه بازی‌ها متفاوت است و این بازی به باتجربه‌ها تعلق دارد. استقلال تیم خوب و باتجربه‌ای است و نفرات آماده‌ای دارد، می‌تواند یک بازی برتر ارائه کند و در نهایت برنده شود. البته از این نکته غافل نشویم که پرسپولیس هم تیم با کیفیتی است و از مهره‌های خوبی بهره می‌برد که می‌تواند کار را برای استقلال بسیار سخت کند. 

نکونام انتخاب مدیریت باشگاه بوده است

لطفی در مورد اختلافات ایجاد شده بین مدیریت و کادرفنی استقلال پس از صحبت‌های مشاور مدیرعامل باشگاه که واکنش تند نکونام را به همراه داشت و اعلام کرد سمیعی باید از فوتبال برود، تصریح کرد: آدم می‌ماند چه بگوید. فقط باید تأسف خورد. با شرایطی که استقلال دارد باید از تیم حمایت همه جانبه شود. به شخص کاری ندارم، بهتر می‌دانید که من با جواد نکونام کلی موضع و مشکل دارم. اگر تیم و هواداران برای ما مهم هستند باید دست به دست هم دهیم و از تیم حمایت کنیم. چنین رفتارهایی معقول نیست و نکونام انتخاب مدیریت باشگاه بوده است. اگر انتخاب اشتباهی داشتید باید خودتان را زیر سوال ببرید که چرا انتخاب اشتباهی انجام دادید. اگر انتخاب درستی کردید پس این همه حاشیه چیست؟ می‌خواهید حاشیه برای تیم ایجاد شود و نتیجه نگیرد تا بهانه برای تغییر سرمربی داشته باشید. هر اتفاق دیگری هم که بخواهید رقم بزنید در نهایت دود آن به چشم طرفداران استقلال می‌رود. 

الان وقت دامن زدن به اختلافات نیست

وی افزود: کسانی که در استقلال مدیر هستند با سعه صدر و رویکرد همکاری پیش بروند. الان وقت دامن زدن به اختلافات نیست و قبل از شروع فصل باید کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تشکیل می‌شد. الان ایجاد حاشیه شده، این همه حاشیه هم قبل از دربی به ضرر استقلال است. این حواشی مغرضانه بود و راه اشتباهی انتخاب کرده‌اند. مدیران استقلال به فکر مردم باشند و به وقت صحبت کنند. حواشی جمع شود و فرشید سمیعی اگر حرفی دارد خودش آن را مطرح کند و بهتر است حرفش را در دهان شخص دیگری نگذارد. شفاف حرف‌های خود را مطرح کند. 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn