تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 16:15
10 بازدید
کد خبر : 323812

ادای احترام به جان باختگان معدن طبس در دربی پایتخت

ادای احترام به جان باختگان معدن طبس در دربی پایتخت

جامعه ورزشی آفتاب نو: از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران؛ دیدار دربی پایتخت از هفته ششم لیگ برتر با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشتگان این حادثه برگزار خواهد شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران؛ دیدار دربی پایتخت از هفته ششم لیگ برتر با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشتگان این حادثه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت جان باختگان حادثه معدن طبس، پیش از مسابقه دربی، قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به مناسبت ادای احترام به درگذشتگان این حادثه اعلام می‌شود.
در ضمن به دلیل برگزاری مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و محدودیت جایگاه خبرنگاران و همچنین کوچک بودن پیست ورزشگاه جهت حضور عکاسان، فقط شمار معدودی از عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها می‌توانند در این مسابقه حاضر شوند که از سوی رسانه‌ها به روابط عمومی سازمان لیگ اعلام و ثبت نام شده‌اند.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn